me bf vraagt of ik mee uit wil vanavond met een groepje
maar ik ben dus echt geen uitgaanstype
ik hou niet van dansen want dat durf ik niet echt om maar zo te zeggen
ik ben heel onzeker maar aan de ene kant wil ik wel…
Als je wel wil ga je
Als je niet wil ga je niet
Probeer het?
Vanavond?
Maar eh, gewoon gaan! Ookal ga je alleen voor de gezelligheid en dans je niet/bijna niet.
maar als iedereen danst is zo lelijk als je stil staat weetjewel…
Wil je écht? Ga bij jezelf na of je spijt zou krijgen wanneer je niet gaat. Als je denkt dat je dan spijt zou krijgen, ga dan mee. Misschien vind je het leuk, dan kan je de volgende keer weer meegaan. Zoniet weet je dat je de volgende keer moet weigeren.
Het klinkt alsof je niet echt zin hebt. Kies voor jezelf en ga niet. Ga iets anders leuk doen.
Je hoeft toch ook niet helemaal uit je eh… plaat te gaan?
Een beetje heen en weer bewegen kan iedereen wel! En dat vind ik er zelf altijd minder ‘raar’ uitzien. (ik hou ook echt niet van dansen :'D)
Kijk dan eens goed om je heen en kijk hoe de anderen bewegen. Ik denk dat je daar ook al veel van kunt ‘opnemen’… Daarbij een beetje bewegen is ook al goed genoeg :’)
Als het enige probleem is dat je niet durft te dansen, dan zou ik toch gewoon gaan.
Ik hou niet van dansen, en daarom ga ik ook nooit mee uit. Behalve als het niet dans-gerelateerd uitgaan is, dan vind ik het altijd wel leuk.
Gewoon lekker meegaan joh, wordt vast gezellig!
Ik zou gewoon meegaan, het wordt vast wel gezellig! En je hoeft ook niet helemaal los te gaan qua dansen he, je kunt ook gewoon een beetje meebewegen op de muziek =)
gewoon meegaan, als je het niet leuk vind weet je dat voor de volgende keer dat je dan niet mee hoeft?
ja ga lekker mee, wordt vast en zeker gezellig!
Ik zou gewoon meegaan, wordt vast wel gezellig!
En je hoeft natuurlijk niet uitbundig te gaan dansen als jij je daar niet prettig bij voelt.
Ga gewoon mee,
en kijk wat je er van vind, als je hety niet leuk vind ga je gewoon de volgende keer niet, maar het word vast leuk!
het is toch leuk van je bf dat ze je meevraagt?
ben gegaan was superleuk dankjullie