Mee Uit? :)

Eyy ^^

Ik vin een jongen (best wel) leuk … :stuck_out_tongue:

Maar durf niet zoo goed 'm mee uit te vragen, ik ken 'm ook niet zoo goed enzoo… :blush:

wat denken jullie? (a)

In welk opzicht uit? Nou ik neem deze manier:
Je kan ook gewoon als je al een keer uit gaat vragen of hij ook uit gaat…
en dat je elkaar dan bijvoorbeeld in een kroeg ziet ofzo. En dan kan je daar gewoon met hem gezellig doen, maar als het dan toch niet zo leuk is ofzo… kan je gewoon weer terug naar vriendinnen.
En als het wel leuk is kan je het nog een keer op zo’n manier doen en daarna een keer vragen of jullie met z’n tweeen uit kunnen.

Ik zie nu pas dat je 12 bent, dan kan je misschien vragen of hij een keer mee naar de bioscoop gaat. Maar wat op 12-jarige leeftijd ook wel vaak wordt gedaan is een soort van dubbeldate, dat hij een vriend meeneemt en jij een vriendin en dan met z’n 4-en wat gaan doen. Dan is het zegmaar wat minder eng denkik.
En dan kan je gaan zwemmen, naar de bios, naar de stad… of iets dergelijks…

Hahaa… tnQ :slightly_smiling_face: ik had al zoiets bedacht met vriendin :slightly_smiling_face: Najaa :slightly_smiling_face: bedankt :wink:

ik zit ook met dat prob
en het ergste is dat ik nog noiit tegne hem heb gepraat buiten hey en hoe gaat het en daag

:frowning_face:

oh ik zou zo graag een jongen van me werk mee uit willen vragen maar ik ken hem niet eens heel goed :stuck_out_tongue:

Hee heb je zin vanavond naar het werk wat te gaan drinken in de stad :stuck_out_tongue:

Omg dat durf ik echt niet haha

als je het niet probeer komt er natuurlijk nooit wat van he! gwn doen! ^^ dan heb je het iig geprobeerd! mss denk je later wel wrm heb ik hem nou niet meegevraagt!