mee uit vragen...

Heey meiden,
Ik ben verliefd op een superknappe hunk, die nog eens super grappig is en lief. Maar ik denk niet dat hij het weet. Hij is best lief tegen me, maar ik weet echt niet of hij me ziet zitten, daarom wil ik hem mee uit vragen, maar ik durf echt niet, iedereen zit te zeiken dat ik het moet doen enzo, zelfs mijn ouders! :cold_sweat:
maar hoe kan ik hem subtiel mee uit vragen, en toch niet laten merken dat ik hem zie zitten?

Je moet juist laten merken dat je hem ziet zitten.
Want anders komt hij daar toch nooit achter, dan denkt ie dat gewoon om vrienden gaat (dat gene wat jij af wil spreken) Ik zou gewoon iets vragen van, Heb je vanavond iets te doen? & als hij dan nee zegt zoiets als:
Zin om wat met mij te doen? ^^
Nja ik ben niet zo’n jongen versierder, ik heb liever dat hún het vragen dus ik weet het niet zo goed hihi :stuck_out_tongue: Maar ik zou het ongeveer zo aan pakken denk ik. Succes ermee :]

nou, ik ben echt bang om gekwetst te worden
:zipper_mouth_face: nou wie niet he, maar echt hoe kan ik ervoor zorgen dat hij mij mee uitvraagt :d en wat moeten we dan doen? :astonished:

haha ehm ja weet niet. Gewoon beetje flirten op msn, zodat ie je wel ziet zitten enz. :stuck_out_tongue: haha en je kan bijvoorbeeld naar de bioscoop gaan, zwemmen, wat drinken bij een restaurant of gewoone en filmpje thuis kijken? :]

gewoon een keer vragen van; hee heb je zin om morgen mee naar stad te gaan?
En dan zal hij ‘ja is goed’ zeggen. En daarna gewoon beetje flirten

nu een eel domme vraag (a) maar ik weet echt niet hoe je flirt op msn :astonished:
xx

ehm, hem complimentjes geven over z’n uiterlijk/innerlijk.
Gewoon intresse tonen in hem, zijn hobby’s, zijn familie enz. :]
en ‘hints’ geven haha :stuck_out_tongue: