Hoi, ik heb even een simpel vraagje (die mogelijk al vaak gevraagd is) en ik denk dat meer mensen hier last van hebben, maar: Ik durf hem niet mee uit te vragen! Het duurt nu al maanden dat ik hem maar niet uit mijn hoofd kan krijgen en ik zie hem elke week, maar ik durf zelfs (nauwelijks) met hem te praten, hoe graag ik dit ook wil! En wat het nog moeilijker maakt, is dat hij altijd in een groepje is en hij gebruikt geen whatsapp of facebook. Hoe kan ik mij over mijn angst heen zetten, voordat het mogelijk te laat is? Bedankt alvast! (en hebben jullie evt. nog ideetjes voor wat je kunt doen met hem? Bios bijvoorbeeld niet, dan praat je haast niet met elkaar…)
Ik zou wachten tot hij ergens alleen staat of naar toe loopt, en dan je kans grijpen. Is wellicht wat minder awkward dan als hij bij zijn groepje staat.
En gewoon een drankje doen in een leuk cafeetje?
Ook kan je hem vragen (als ie alleen staat) of hij een keer bij jou wilt afspreken zodat jullie samen facebook kunnen aanmaken en dan wat drinken, het gezellig maken enz.
Dat is én gezellig & leuk én ook een pluspuntje dat je dan via facebook contact hebt met hem.
Omdat hij vaak in een groepje staat is dat een pluspuntje voor jou!
Gosh, zelfs dat vind ik al doodeng, haha! Maar ja, het zal wel de enige manier zijn idd!
Haha, leuk bedacht! Maar hij heeft wel FB, alleen zit er nooit op.
ken je geen vrienden van hem?
Nee, alleen teamgenoten. (Ik zit bij hem op dezelfde sportvereniging, waar zowel meiden als jongens op zitten)
kan je niet een keer iets leuks doen met een paar mensen uit jou team en zijn team? dan is t ook niet meteen zo serieus maar kan je m toch leren kennen ;p
je kan daar je kans grijpen als hij even alleen uit z’n waterfles drinkt of alleen in de kleedkamer is of even vraagt of ie naar de wc moet en dan vraag je snel daarna dat jij ook nodig moet. bijvoorbeeld.