mee naar een feest waar ik niemand ken?

hai iedereen,

ik heb sinds een paar maanden een heel lief vriendje, alleen ik zie hem niet zo vaak. nou zou ik volgende week zaterdag komen, alleen hij moet dan voor de muziek zorgen op een feest.
hij heeft gevraagt aan het meisje die het feest geeft of ik dan mee mocht, en dat vond ze goed. maar ik ken daar he-le-maal niemand! hij woont in zuid-holland, ik in noord-brabant…
dus ik vind het best eng ofzo :stuck_out_tongue: ik durf best gesprekken met iemand aan te knope, maar als hij met die muziek bezig is, kan ik daar een beetje niks doen… en dan kan ik me voorstellen als ‘de vriendin van de jongen die de muziek regelt’, lekker logisch xD

iemand die me wat moed in kan spreken misschien? :pensive:

oh, en als ik dit in een algemeen topic had moeten zetten kopiër ik mn verhaal wel even en plant het daarneer ^^

Is toch juist leuk! Leer je nieuwe mensen kennen, én de vrienden van je vriendje :grinning:

*sorry, ben slecht in moed inpraten :stuck_out_tongue:*

Gewoon gaan! Verstand op nul, brede glimlach op je gezicht en dan raak je vanzelf met mensen aan de praat! En inderdaad, het is toch leuk om de vrienden van je vriendje te leren kennen? Als hij ze aardig vindt mag jij ze vast ook (en zij jou). Veel plezier!

Neem een vriendin mee :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon gaan, er komen heus wel mensen met je praten joh! Dat is hartstikke gezellig. Zo leer je de vrienden van je vriend kennen en heb je straks bij je vriend ook een vriendengroep. :slightly_smiling_face: (heb ervaring! :slightly_smiling_face: )

zo´n feesten zijn meestal heel gezellig en uiteindelijk valt t allemaal mee! :grinning:
mensen komen echt wel met je praten, en anders praat je lekker met hun? :slightly_smiling_face:
en idd, zo leer je weer de vriende van je vriend kenne!

Ik zou gaan, leer je gelijk mensen kennen waar hij mee omgaat, een aangezien je niet verlegen bent, moet het wel goedkomen? Maar ik snap dat je nerveus bent, haha. Zou ik ook zijn…

bedankt voor alle reacties :grinning:

ik ga zeker wel, alleen het idee dat hij bezig is en ik niemand ken schrikt me een beetje af :stuck_out_tongue:
over het vriendin meenemen, dat doe ik sowieso niet , want ik kom voor hem uiteraard, en ik denk ook niet dat dat meisje daar zo blij mee is! én dan zou die vriendin zelf terug moeten met de trein enzo :stuck_out_tongue:

ik zal er maar het beste van proberen te maken, haha :relieved:

dat is ook doodeng, ik had precies hetzelfde als jou. Ik woon in noord Brabant en mijn vriend in zuid Holland haha. Gewoon gaan! Ik vind dat zelf ook dood eng maar nu heb ik wel kei leuke vrienden erbij! Ik bedoel, mijn vriend zegt dat altijd. Al mijn vrienden zijn leuk en aardig, ik ga niks voor niks met ze om en ik houd van jou dus vinden ze jou automatisch leuk!

En dat is ook zo! haha

@trainspotting; haha toevallig :slightly_smiling_face: dat is ook wel waar , wat je vriend zegt, maar volgens mij zit dat meisje niet in zijn ‘vaste vriendengroep’, dus ik voel me daar wel een beetje ongemakkelijk bij dat ik dan aanhang ben haha.
maar bedankt :grinning:

Anders laat je je vriendje jou voorstellen aan zijn vriendengroepje? Ken je in ieder geval dan al een paar mensen :slightly_smiling_face:

dat is wel een goed idee idd, ik ken wel één iemand van zijn vrienden maar ik weet niet of die komt. zal ik meteen vragen als ie uit is ^^

ik zou wel mee gaan, je mag vast ook wel even bij hem staan toch? en anders gewoon heel open en spontaan zijn!

of vraag of een vriendin mee mag inderdaad!

Dat iedereen zo moedig is om heen te gaan! Pfoe, ik zou dat zelf wel heel eng vinden… Njah waarschijnlijk zou ik uiteindelijk wel heen gaan.

dát is juist leuk omdat niemand je kent. lekker socializen enzo, ze kennen niet ‘je achtergrond’ zegmaar.

Zorg dat je bij binnenkomst al dronken bent. Hoef je met niemand te praten en heb je genoeg entertainment aan jezellef C=

hij heeft vast al wel dingen over je verteld, dus mensen zijn nieuwschierig en komen vanzelf wel naar jou toe.