mee naar de kerk.

hier komt een lang verhaal dus als je dit te lang vind; doei.

Nou;
Ik mail al een tijdje met een jongen, over God. En ik vind het echt heel erg interresant, en ik wou graag een keer mee naar de kerk met hem. Maar dat durf ik natuurlijk nooit te vragen, maar toen vroeg hij zelf;’’ Wil je anders een keer met me mee naar de kerk?’’ en toen heb ik natuurlijk ja gezegt. Maaaaar;… het is nu al een week geleden dat hij dat had gevraagt, en we hebben het er verder niet meer over gehad, over de kerk zegmaar. Maar ik durf er zelf niet meer over te beginnen, want ik vond ( ja dat is dus verleden tijd ) hem leuk, en ik wil niet te opdringerig overkomen. En ik ben ook bang dat hij er spijt van heeft, dat ie me meevroeg. Maar vinden jullie nou dat ik gewoon moet vragen wanneer ik mee mag, of weten jullie misschien iets wat ik kan zeggen om hem te helpen herrinneren dat ie me meevroeg? Ik heb al in mn msn naam staan; ‘’ HEE GOZER , wanneer mag k nou mee dan!!!’’ maar ik denk niet dat hij weet dat het over hem gaat.

[b]edit;
Ik heb hem gemailt;

‘‘Meende je het toen je vroeg of ik mee wou naar de kerk? Want het lijkt me best interresant .’’

en daar reageerd hij niet op. terwijl hij wel op mailtjes van een vriendin reageerd, hij heeft er dus spijt van dat hij me heeft meegevraagt, dat dacht ik al…[/b]

Vraag het hem gewoon.

Zeg: ‘Meende je het serieus toen je vroeg of ik mee wilde naar de kerk?’
Nou, daar krijg je denk ik wel een duidelijk antwoord op. En als hij het inderdaad meende, maak dan meteen een afspraak.

Ik denk dat zo’n MSN naam juist opdringeriger overkomt.

~~~~~~[quote author=Isfet link=topic=133049.msg4043013#msg4043013 date=1251115386]
Vraag het hem gewoon.

Zeg: ‘Meende je het serieus toen je vroeg of ik mee wilde naar de kerk?’
Nou, daar krijg je denk ik wel een duidelijk antwoord op. En als hij het inderdaad meende, maak dan meteen een afspraak.

Ik denk dat zo’n MSN naam juist opdringeriger overkomt.[/
quote] maar dat gaat eigenlijk over 2 mensen, over hem, en over mn broer, en ik praat altijd zo tegen mn broer.

Ik haat mensen die dat soort dingen in msn namen gaan zetten, als je iets tegen iemand wil zeggen moet je hem gewoon aanklikken.

Oja, in de kerk daten is niet zo gezellig hoor. Volgens mij gaat het jou namelijk meer om die jongen hehe.

vond is verleden tijd hé :wink:

hij heeft het toch zelf voorgesteld? dan ben je echt niet opdringerig hoor.

en die msnnaam is echt nutteloos

Ik vind het ook een beetje dom over komen als je zulke dingen in je naam zet.
Maar over de kerk: hij heeft het toch zelf voorgesteld, dan kan je er toch best over beginnen.

Dat uit je msn naam halen zou ik zowiezo doen, sms hem dan. Of bel, of mail. Haal het iig uit je msn naam, da’s zo kinderachtig !

Ik zou het hem gewoon vragen op een niet heel serieuze manier.
Gewoon van; “We zouden ook nog samen naar de kerk hé? ^^”

Nog steeds dan.

ik weet niet wat je bedoelt, maar ik vind hem niet leuk meer hoor.

Ga gewoon niet whinen en vraag het gewoon, je wilt tog dingen over de kerk enzo weten. Wat is je probleem, je zegt dat je hem niet meer leuk vind maar je bent wel bang om afgewezen te worden…raar?

Ik zou dat uit je naam halen, het komt nogal triest over.
Zeg gewoon tegen hem: ‘hé, mag ik aanstaande zondag een keer mee?’

Ik heb dat in een mailtje gestuurt, maar hij reageerd niet. terwijl hij wel op emails van een vriendin reageerd. dus ik dacht het al; hij heeft er spijt van dat hij het heeft gevraagt…

als je dat letterlijk hebt gezegd
kan t ook zijn dat ie niet reageerde omdat het een beetje klinkt als ‘‘HAHAHA meende je dat nou? hahaha wat grappig wat een onzin’’
bij een mail kan je niet horen HOE iemand wat zegt, ik zou m nog een keer mailen of m bellen ofzo en zeggen dat je bedoelde dat je wel mee wilt, als hij dat goed vind

sorry ik had dit precies gemaitl :
‘‘Meende je het toen je vroeg of ik een keer mee wou naar de kerk? want het lijkt me best interresant :slightly_smiling_face:’’

ohh nou dan weet ik niet waarom hij niet antwoordde
misschien las ie er overheen maar dat denk ik toch niet
maar kan je m niet smsen? of bellen?

even serieus… je kan ook zelf naar de kerk gaan?
als je per se met hem gaat lijkt het voor hem denk ik wel alsof je hem nog steeds leuk vindt

en bij mijn kerk is het totaal niet raar als je alleen er heen gaat, ook al ben je een meisje en ben je een tiener zeg maar
en ik weet niet over welk geloof je het met hem hebt, maar ik ben zelf katholiek en met de communie kan je gewoon blijven zitten hoor, vindt echt niemand raar
en als je een keer overdag erheen gaat weet je ook wanneer de vieringen zijn

dan voel ik me net een stalker.

weet iemand misschien waarom hij niet reageerd :frowning_face: ??

Ja, want wij kennen die jongen o.o?
Maar je kan idd ook gewoon alleen gaan als je het intressant vindt. En als je perse samen met die jongen wilt moet je het gewoon vragen dus sms,bel,mail,ga op bezoek.