Mee met je vriendje naar een feest

Help! Ik heb mijn vriendje beloofd om vanavond mee te gaan naar een feest van 2 vriendinnen van hem. Maar ik ken er he-le-maal niemand… Ik ben al verlegen van mezelf, laat staan op een feest waar ik niemand ken. Iemand tips?

Leg het uit aan je vriend dat je wat verlegen bent en ook waarom. Dat snapt hij vast wel en hij zal daar dan vast wel rekening mee houden.
Succes!

Had ik ook, maar als het goed is blijft je vriend echt wel bij je. En anders geef je aan dat je het spannend vindt, omdat je er niemand kent. Hij houdt echt wel rekening met je. :slightly_smiling_face:

Blijf vooral in het begin van de avond bij hem. Later op de avond heb je vast al wat meer mensen leren kennen en ben je wat losser. Probeer ook met andere mensen te praten en je niet de hele avond bij je vriendje te blijven.

Vraag aan je vriend of hij je wil voorstellen aan mensen (doet hij vanzelf ook wel lijkt me), dan zijn er altijd wel mensen die je aanspreken als jij dat niet durft.

Gewoon doen! Mijn vorige vriend werkte in een bar en vroeg of ik ook een keer kwam. Is heel plaatselijk cafeetje, iedereen kent elkaar. Ik had er niet zoveel zin aan want hij kende daar iedereen en ik niemand, maar het was echt supergezellig! Mensen zijn sowieso geïnteresseerd in je, omdat je ‘de vriendin van’ bent. Kwam er later wel vaker en ik vond het echt superleuk. Dus gewoon heengaan!

Ben wel nieuwsgierig naar hoe het is afgelopen? :relieved:

Ben ik ook wel benieuwd naar, dus hoop dat je het laat weten :slightly_smiling_face:
Heb binnenkort hetzelfde probleem haha.