Mee-eters.

Tips om ze makkelijk zelf weg te halen?
X

Google of zoekfunctie…

http://bit.ly/LzbLFS

ik heb van de kruitvat een tool om ze weg te halen. aan de en kant een naalt en de andere kant een rondje om ze eruit te drukken haha

^ Ik heb het even opgezocht, maar hoe werkt het precies? Wat moet je zegmaar doen met die naald?

Waar heb je mee-eters? Op je neus of op je hele gezicht? :slightly_smiling_face:

Ik heb ze op mijn neus, wangen en kin… :frowning_face:

upje!

Stomen, neusstrip erop en achteraf je poriën terug ‘sluiten’ met een tonic ofzo. Zelf knijp/duw ik ze liever uit, maar er wordt gezegd dat dat eigenlijk niet zo goed is, denk ik.

^Als ik dat ‘‘probeer’’ word het helemaal rood en raar, dus dat doe ik sowieso niet!

bij de action heb je nu van die strips jaa klinkt mis goedkoop maar me moeder nam ze keer mee en het helpt wel ik had zo op me kin en neus en boven me lip zelf nooit uitknijpe ikheb nu een bultje boven me lip haha

Woow, ooit gehoord van interpunctie?

op mn neus & kin… >=(

Correct Nederlands in het algemeen.

neusstrip? Waar kun je die kopen? Ja, kruitvat, maar hoe zien ze eruit & hoe werkt het? =$

Action. +/- 60 cent. De moeite waard. Gebruiksaanwijzing op de achterkant van de verpakking.

Nee een euro kosten die neusstrips, het maakt veel schoon maar je mee-eters zijn echt niet opeens verdwenen ofzo, was het maar zo’n feest.

Nee, maar ik denk dat er geen enkele manier is om ze voor eens en voor altijd allemaal weg te krijgen.
Ik dacht dat ik ze eerst voor minder kocht?