mee eters!!

heejj ik ben janine ik ben 12 jaar. en ik heb heel erg last van mee eters op mijn neus en kin. heeft iemand tips ofzo.
cremes enz. moeten niet al te duur zijn.
xX

eerst stomen dan zijn je porien open dan van die stips er op plakken (:

heb ik ook zoo lelijk vind ik bij mijzelf

Tea tree kruidvat nacht/dag creme plus wasgel

stomen, dan poriënstrips van kruidvat huismerk. en een goede gezichtslijn kopen die bij je huidtype past!

heb k ook op me neus echt fucking irritant!!
handig topic duss;)

dat word stomen duss… :grinning: heeft iemand nog meer tips ?

ja stomen helpt inderdaad erg goed! je hebt ook van die maskers van pure zone dacht ik die je porien grondig schoonmaken maar kzou zoiezo beginnen met stomen. je hebt ook veel producten speciaal voor de jonge huid (ik gebruikte zelf vroeger pure zone kvond vooral de lotion errug goed en de washgel) en die helpen erg goed!

en ja die neusstrips zijn ook wel goed :slightly_smiling_face: kvind die van kruidvat wel minder fijn want je hebt dan altijd nog van dat plakkespul op je neus hangen (ik toch…) die van nivea vond ik fijner maar die zijn wel duurder… die van kruidvat werken ook goed hoor maar hangt er vanaf of je achteraf dat plakkespul er wilt afwassen of niet :wink:

inderdaad ik heb ook die van de kruidvat en je houd zo’n witte waas over je neus! verder werken ze wel goed, maar ik was mn neus daarna wel ff hoor, die van nivea zijn dubbel zo duur

…maar die van nivea werken dan ook dubbel zo goed…

en natuurlijk je huid 1/2x per dag reinigen met een milk of een gel…
daar krijg je ze niet mee weg maar je zorgt er dan wel voor dat er geen nieuwe bij komen.
want:
na een dagje is je gezicht vies dan dringt het vuil in je porien= mee-eter
daarom moet je elke dag je gezicht reinigen zodat er geen viezigheid in je porien komt!

jah, ik was t ook 2 keer per dag! maarja helemaal voorkomen doe je het daarmee ook niet, maarja wel voor een groot deel gelukkig!

Het masker Teatree van de Tuinen werkt heel goed, maar mee-eters blijven toch steeds terug komen. Verder gebruik ik de Teatree-lijn van Kruidvat en doe altijd na dat masker (1x per week) m’n mee-eters uitknijpen, gaan ze er makkelijk uit :stuck_out_tongue:

Het klinkt gek, maar niet TEveel reinigen. Als je supersupersuperveel reinigt, wordt je talgproductie bevorderd. Daardoor krijg je dus mee eters en puistjes! 2x per dag is perfect. Verder 1x of 2x in de week [ik doe 2x, is het meer doeltreffend] eerst stomen dan scrubben dan masker! En dan dat scrubding en masker die natuurlijk tegen puistjes is. Veel succes! [heb ze zelf ook, door de Kruidvat TeaTree lijn is het al een stuk minder geworden]

niet uitknijpen

Neee echt niet uitknijpen. Ik schaamde me al, maar toen ik ze uitkneep
10x zo erg. Dus echt niet doen :bored: