Mee-eters in mijn oor.

Hoi,

ik heb last van mee-eters in mijn oren, en ook wat puistjes, het is best vervelend want het doet nogal pijn. Hoe kan je hier vanaf komen want je oor is niet zoon gemakkelijke plek.

Iemand? XXX

Geen flauw idee, upje.

oeh dat klinkt vies. Geen idee? Ga naar je huisarts!

ik heb wel eens last van een puistje in mn oor, maar dat gaat dan gewoon na een paar dagen weg.
heb je er veel? heb je misschien last van stress ofzo? want daar heeft het soms ook mee te maken!

@LegendaryGirl: Is gewoon normaal, niks om je druk om te maken en, in mijn ogen, dus ook geen huisartsen bezoek waard.

Schaf eens een comedonenlepeltje aan, gewoon te verkrijgen bij de drogist. Hiermee kun je ze uitknijpen, pijnlijk is dat wel even, maar, dan heb je er daarna geen last meer van :wink:!

Dit heb ik ook heel vaak, gewoon met rust laten en niet met je vingers aankomen. En probeer niet op die kant te slapen.

Naar de huisarts voor een paar mee-eters in je oor?! :’)

kun je niet gewoon scrubben ofzo ? anders heb ik echt geen idee !

ik heb ook mee-eters in mijn oor, tja, het zal wel zo horen denk ik? Ik heb er zelf niet zoveel last van, het komt gewoon omdat je huid daar vet is door het oorsmeer, niet zo gek dus. Sommige hebben er last van en sommige niet. Ik blijf er maar gewoon vanaf, scheelt weer een hoop pijn.

Ja dat dacht ik dus ook. :’)

@Raggamuffin
hahahah XD

is heel normaal. Als je veel last hebt van mee-eters en puistjes komen ze ook in je oor. Daar zitten namelijk ook gewoon poriën waarin talg kan ophopen :slightly_smiling_face: Gewoon vanaf blijven, want het gaat alleen maar meer pijn doen als je eraan zit!

Zou daar misschien die zinkzalf tegen kunnen helpen?

IN je oor? Hoe the fuck heb je dat nou weer gezien? XD

IEEEEELLLLL IEEEL

^ Je kan ook overdrijven -.-’

Je bedoelt in je oorlel ? Want daar heeft iedereen wel eens puisten hoor :stuck_out_tongue: Gaat vanzelf weer weg. Ik heb ze ook wel eens in mijn oor maar dat gaat ook vanzelf weer weg.

Bleh dat klinkt echt vadzig. Maar ik snap wel wat je bedoelt, heb af en toe zelf ook een paar. Ik denk dat het beste wat je kunt doen je oor goed schoonhouden is, af en toe met zo’n wattenstaafding ook langs dat gedeelte gaan waar je mee eters hebt.

Misschien een foto van gemaakt? :’) Of iemand anders gevraagd of die wat zag.