Dit is echt heel stom en beschamend om te vragen, maar ik heb twee mee-eters net aan de binnenkant van m’n neus zitten, hoe kan ik die verwijderen? Al met een naald ingeprikt maar je kan er niet goed bij om het uit te knijpen en je ziet het wel maar kan er geen concealer overheen doen omdat het dus in m’n neus zit. Help?
Ik heb dit ooit boven mijn lip gehad maar wij hadden eerst zo’n speciaal zuig ding ofzo waardoor die eruit ging… Wat ik toen ook als tip kreeg van mijn opa was een dopje opzetten zodat die stikt ofzo dan kun je hem zo eraf halen. Weet niet of dit echt werkt maar je kan het altijd proberen.
je huid stomen en dan met wattenstokjes proberen uit te knijpen? ( omdat dat misschien makkelijker is dan vingers )
Mijn moeder gebruikte altijd 2 lucifers om het mee uit te drukken (steviger dan een wattenstaafje). Als je de luciferkoppen tegen de huid zet kan je goed druk zetten om het eruit te duwen.
Een comedonendrukker, verkrijgbaar bij drogisten (bijv. Etos)
Eerst een paar dagen toch dagcrème aansmeren, dan wordt de huid dan soepeler en dan kan je ze zonder probleem uitknijpen! Zal wel nog pijn doen, dat kan je niet stoppen helaas
had vroeger veel last van mee-eters om mijn mond, kon ze ook echt niet uitknijpen, maar sinds ik dagcrème smeer gaat het echt vlot en heb ik bijna geen last meer ervan!
Zoals Screwlt hierboven zei, lucifers werken best goed haha.
Soms wordt dat ook gedaan met een pen, en dan dat rondje waar normaal gesproken de punt van de pen uitkomt.