Mee eens of niet?

Ik las net in een boek: ‘eyeliner makes you look tarty’

tarty=dellerig

Juist of niet? Ik twijfel een beetje, maar voelde me wel aangevallen, want ik draag wel vaak eyeliner.

.< Je weet toch niet hoe dat meisje eruit zag,misschien had ze al dellerige kleding aan of had ze het zo op gedaan.
Nee, ik vind dus van niet.

Ligt eraan hoe je het aanbrengt, wat voor je look je ermee creert

Ik heb altijd eyeliner op (heeel dun laagje zeg maar, alleen om de lijn van mijn wimpers aan te zetten, dus je ziet geen dikke streep nog) In zo’n geval vind ik dat niet tarty

Ik heb wel altijd een dikkere lijn die uitloopt. Dat hoort nu eenmaal bij mij, en ik vind mezelf alles behalve dellerig;)… Ik vind dat niet alleen, ik ben dat niet!

Daar ben ik het niet mee eens. Natuurlijk kan het wel dellerig staan, op een sletterig persoon :3

Nja dat hangt er vanaf! Als je het niet te dik doet niet hoor! Alles kan dellerig zijn als je er teveel van opdoet, teveel lipstick, teveel foundation, teveel mascara.

Maar ik vind van niet :wink:

soms wel, soms niet.

ik vind van niet,
kijk als je je halve eyeliner op je oog smeert en het helemaal (overdreven) tot je oren laat lopen, dan vind ik dat ja, sletterig…
maar al sje gewoon kattenogen of een beschijden lijntje hebt,
gewoon lekker op doen, en al zou je het mooi vinden om veel eyeliner optehebben gwoon doen,
wat maakt het uit wat mensen er van vinden, het is jou styl als je je er ongemakkelijk bij voelt, niet doen, dan doe je gewoon een beetje…
ik heb ook wel vaak eyeliner op…
en niemand heefd me ooit sletterig genoemd…
xxjes

nee.

niet mee eens, het ligt eraan hoe dikke lijn je opdoet en hoe je dr voor de rest uitziet vind ik

het ligt meer aan de hoeveelheid mascara denk ik.

Ik ken een [nogal] sletterig persoon en bij haar staat het heel dellerig. Maar ze doet altijd super veel en dan ook nog heel veel mascara.

Maar, ik draag zelf altijd eyeliner maar bij mij staat het niet dellerig.
en bij jou denk ik ook niet als ik naar je avatarfoto kijk

Nee ben het er mee onneens, Het ligt eraan hoe het eruit ziet met je andere make-up en outfit.

Ligt idd aan de persoon. Maar ik vind dat eyeliner dr nogal gauw bij sommigen er smerig uitziet, dat het zo gaat smudgen enzo.

Ik vind van niet.