Mee door gaan of niet?

Tsja, ik weet niet zo goed hoe ik het precies moet uitleggen, maar ik ga het proberen :wink:

Ik ben dus een beetje bezig met een jongen, smsen, msnen, afspreken enzenz… Ik vind hem ook best leuk enzo, maar af en toe zegt ie wel rare dingen zoals: doe je dan een rokje aan als je komt? wat mag ik allemaal bij je doen?

Verder hebben we ook wel gewone gezellige gesprekken, maar nou weet ik niet zo goed of ik maar over die rare opmerkingen heen moet kijken want tsja iedereen heeft wel eens zn rare dingen, óf dat ik er gewoon mee moet stoppen…

Sorry voor het lange verhaal, en ik hoop dat t wel 'n beetje duidelijk is zo!

Hmm… Ik denk dat ik gewoon even door zou gaan met afspreken… maar als je afspreekt wel in een openbare ruimte waar ook andere mensen zijn… En als hij hier wel mee doorgaat en je hem toch wel leuk blijft vinden gewoon duidelijk zeggen dat jij je er niet fijn bij voelt als hij zulke dingen zegt. Als hij jou ook leuk vind zal hij dat accepteren en anders moet je keihard zorgen dat je van hem afkomt!
succes :slightly_smiling_face:

Bij twijfel is het niet de ware.

En die berichten zijn idd wat raar :’]

Probeer al lachend te laten doorschemeren dat die opmerkingen echt not done zijn :S

het is gewoon een jongen in de puberteit die wil seksen
de vraag is of jij dat ook wil, in zoverre dat hij waarschijnlijk alléén dat wil, en verder niks verliefderigs enzo. het zijn geen rare opmerkingen, het zijn seksuele opmerkingen, en puberige jongetjes zijn zo.
maar ik denk dat je eerst voor jezelf duidelijk moet nagaan óf je wel verder dingen met hem zou willen doen, en óf je dat alleen zou doen zonder relatie-achtig iets, en ik denk dat je daaruit je conclusie moet trekken. óf je moet gewoon met hem flirten en omgaan, maar hem NIET verder laten gaan;) en je dus niks aantrekken van die opmerkingen, maar dan in die zin, dat je hem dus ook een beetje links laat liggen. sorry maar ik hoop dat je het snapt, en je mag me een note sturen! X

zo raar vind ik zn opmerkingen niet hoor.

Bedankt voor jullie reacties, maar kweet nog niet echt wat ik moet doen… :flushed:

Ik zou niet direct zeggen dat hij enkel op seks uit is.
Er zijn drie mogelijkheden
of hij is idd enkel uit op seks
of hij is verliefd en kijkt waar zijn grenzen liggen
of, wat mij het waarschijnlijkst lijkt, denkt hij gewoon dat hij grappig is en voelt hij zich stoer.
Geloof me, de humor waar ik al mee heb te maken gekregen bij de jongens van mijn klas, daar kan je je echt vragen bij stellen.

Yugh wat een creep. Hij is vast zijn (en jouw) grenzen aan het verkennen. Persoonlijk was ik er al lang mee gekapt, hoe veel hormonen die ook in zn lijf heeft dit is té onbeschoft.

PLAYER alert