mee bestellen Asia-fashion-wholesale.com

hee meiden!
Ik wil graag bestellen op http://asia-fashion-wholesale.com, maar de verzendkosten zijn erg hoog. dus ik vroeg me af of er misschien meiden waren die mee willen bestellen?
Dan kunnen we de verzendkosten delen.

Misschien is het handig om er bij te zetten voor hoeveel je moet bestellen en wat de verzendkosten dan zijn? :slightly_smiling_face:

Het maakt niet uit waarvoor je besteld, en de verzendkosten ligt aan het aantal artikelen/gram dat je besteld dacht ik. ik had net 3 artikelen (schoenen, tasje, broek) voor 19 euro, maar toen kwamen er verzendkosten van 34 euro bij :’)
natuurlijk nog niet duur maar als je de verzendkosten kan delen is het helemaal goedkoop.

up

Maar heeft het dan zin om de verzendkosten te delen als ze alleen maar hoger worden, kom je dna niet gewoon op hetzelfde uit?
Ik bedoel, als jij 3 dingen wilt en de verzendkostrn 34 euro zijn,
en iemand anders wil ook nog 3 dingen. Hoeveel worden de verzendkosten dan nog niet als het per aantal/gram gaat?

Nou ze worden niet véél hoger steeds, dus het scheelt wel wat volgens mij.
wacht ik ga gewoon even kijken (:

oke, bij 3 dingen is het 34 dollar.
stel iemand neemt er nog 3 dingen bij, dan word het 40 dollar.
dus het is sowieso wel voordeliger. dan betaal je maar 20 dollar per persoon ipv 34 toch.
even kijken wat de verzendkosten worden als er nog 3 dingen bij komen…
oke dan word het dus 46.1 dollar.
dus het is sowieso voordeliger om met meerdere mensen te bestellen. ^.^

Wow, dat is goedkoop! Ik ga even kijken of ik iets leuks zie, dan wil ik misschien wel meebestellen ;’’)?

Ik ga ook even kijken Mir!

Hmm, ik zie eigenlijk wel genoeg leuks, maar ik ga vrijdag de stad in. Dus ik pas voor nu even sorry!

Fijn, ik mag niets meer bestellen van me ma, sorry, anders had ik wel wat leusk gezien :frowning_face:

Ik ga ff kijken!

't is dat ik m’n pinpas kwijt ben. Succes :slightly_smiling_face:

Het komt uit Amerika? Of Azië of iets in die richting? Je moet er rekening meehouden dat je met invoerrechten zit dan, en die lopen bij alleen een shirtje en een broek al tegen de 40 euro aan…
Verder, hoe wil je dat gaan doen, dan zou alles naar jou verstuurd worden? En dan moet jij het weer naar andere versturen? Hoe dan ook zou ik dat niet vertrouwen en het kost jou weer verzendkosten?!

Ze hebben wel heel veel leuke dingen ;o

Ik had laatst een vergelijkbare site gezien, wel iets duurder, maar volgens mij goedkopere verzendkosten! Maar er was toen iets mee waardoor ik niet zomaar kon bestellen oid, wacht, ik ga nog even kijken!

Edit: gevonden! http://www.causewaymall.com/

Alleen je moet er voor minimaal 100 dollar bestellen, dus dat ga ik niet doen :slightly_smiling_face: Laat maar haha :’’)

Ze hebben echt hele leuke dingen. Maar heb nauwelijks geld.

Het is uit china dacht ik, ik heb nog nooit invoerrechten hoeven te betalen? Ö
Ik verstuur het dan inderdaad weer naar de anderen, ik sta in het betrouwbare verkoperstopic, haha, en ik zit al een hele lange tijd op gs dus veel ‘kennen’ me hier wel.

@felicita, hm ja ö maar 100 dollar is, ehm ff kijken… 76 euro.
en als je dan met meerdere besteld zit je zo aan die 100 dollar haha ^^

Oh zo oke. Nou, ik zou eventueel wel willen meebestellen maar ook al worden de verzendkosten gedeeld; dan vind ik het nog ontzettend duur…
Dus toch maar niet…

Heel veel hiervan staat trouwens ook op eBay.
Kun je die 3 dingen niet gewoon via eBay bestellen?
Dan zou je sowieso goedkoper uitzijn.