Medusa piercing

Ik zit te twijfelen of ik een medusa piercing neem, maar ik heb twee vraagjes.

1. Doet het zetten meer pijn dan piercings in je oor? Ik heb een industrial, tragus, en 2x een helix.
  2. Als ik over een paar jaar de piercing er uit wil, groeit het gat dan dicht of blijf je het zien?

*zoekt op internet wat dat voor piercing is*

Ai, dat lijkt me wel een pijnlijke plaats. Ook omdat je huid daar best wel dik is.
Het lijkt me logisch dat het meer pijn doet dan in het oor, ik vond mijn piercings in mn oor totaal niet pijnlijk, hooguit wat onprettig.
Ik denk dat je altijd wel een gaatje blijft zien, net als in je oor. Ik zie nu geregeld mensen met een gaatje boven of onder hun lip, waar eerst een piercing heeft gezeten. Het is niet heel groot, maar het zit er wel. Volgens mij groeit het nooit volledig dicht.

P.s. ik vind het persoonlijk een hele vreemde plaats om een piercing te laten plaatsen. Ik heb het ook nog nooit eerder gezien (maar dat zal waarschijnlijk ook het leuke er aan zijn)

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/piercings-197020.0.html

Bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face: Ja haha ik snap wel wat je bedoelt over een vreemde plek, maar daarom vind ik het juist een leuke piercing! En ik vind het mooi staan als je volle lippen hebt, en dat heb ik haha :stuck_out_tongue: Maar ik wil niet over twee jaar met een gat boven m’n lippen lopen dus ik twijfel heel erg omdat er natuurlijk geen garantie is dat het nog dicht groeit.

Het is een redelijk fel prikje, maar ik vind oorpiercings een stuk pijnlijker!
En of het pijn doet, is natuurlijk voor iedereen anders. ^^

Ik vond 't wel een pijnlijke piercing ja. En ik kreeg hem niet meer in na een operatie begin januari, heb er een donker littekentje aan overgehouden (trekt misschien nog wel wat bij)