Hey meiden!
Ik zal maar even meteen met de deur in huis vallen. 2 jaar geleden heb ik een dvt (diep veneuze trombose) gehad, door een genetische afwijking in mijn been. Deze (trombose) was zó heftig dat er nu nog maar 7% van mijn diep veneuze aders ‘open’ is. Meer dan 90% zit dus dicht door het littekenweefsel. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik in de eerste paar maanden na de diagnose niet meer heb kunnen lopen. De pijn die ik die tijd had was niet te beschrijven en echt ondragelijk. Onder goede begeleiding van het ziekenhuis toch weer leren lopen, en omgaan met de pijn. Deze is nu alleen aanwezig als ik mijn steunkous niet aan heb en langere tijd moet lopen/bewegen of stil zitten. Voorheen heb ik veel gesport, maar nu houd ik langdurig bewegen gewoon niet meer vol en zit ik met een hele heftige pijn erna.
Is er hier iemand die ervaring heeft met bepaalde bewegingen/sporten zodat ik toch kan sporten en die mij dus wil helpen? Of moet ik dit toch maar weer bij het ziekenhuis of mijn dokter neerleggen?
Alvast bedankt!