Media, informatie en communicatie

Ik zit nu in 3havo en moet een profielkeuze maken. Ik ben er al zeker van dat ik later de opleiding media, informatie en communicatie wil kiezen. Is het dan erg als ik wiskunde niet in mijn vakkenpaket heb??

Ik zou voor de zekerheid wiskunde houden. Je bent nu waarschijnlijk nog jong, en zo’n studie bijvoorbeeld klinkt heel leuk maar heeft tamelijk weinig baankans.

Ik zou wiskunde in je vakkenpakket houden!

Ik wil wel wiskunde houden maar m&onis een toelatingseis voor de opleiding en moet dus kiezen tussen m&o of wiskunde…

Is m&o verplicht voor die opleiding? Nooit van gehoord. :stuck_out_tongue:

Tsjaa, als dat verplicht is, zou ik m&o kiezen. Maar ik weet niet hoe goed je bent in economie/wiskunde? Ik heb ook m&o gehad en ik vond het moeilijk.
Ik zou zelf kiezen voor m&o én wiskunde, maar ik weet niet of dat kan in jouw geval. :stuck_out_tongue:

2 jaar geleden was de toelatingseis economie of M&O, wiskunde hoefde niet… maar als je niet een hele diepe onvoldoende staat zou ik het toch houden. Het is best handig, ook voor MIC. Als je het echt niet kunt is er geen man overboord, maar handig is het niet.

Daarnaast kun je toch gewoon Economie en Maatschappij met M&O kiezen? Of Cultuur en Maatschappij met wiskunde en M&O?