Media informatie & communicatie 2011

hoihoi,

ik ben benieuwd… Wie heeft zich al ingeschreven voor Media informatie & communicatie aan de HvA voor het studiejaar 2011-2012, of wie wil deze studie ook gaan doen? :slightly_smiling_face:

Ken wel veel mensen die dat (gaan) doen, is een populaire studie geloof ik.
Ik ga me denk ik inschrijven voor cultureel maatschappelijke vorming.

Er is ook een groter topic, misschien kan je daar beter posten? Daar zitten ook mensen (zoals ik) die het nu doen en daar kan je misschien dingen aan vragen etc.

Nee ik weet alles eigenlijk wel al. Vind het gewoon wel leuk om te weten wie mijn toekomstige studiegenootjes worden :slightly_smiling_face:

Waarom open je daar dan een nieuw topic voor?

Ik doe het al. Wel leuk dat mensen zich nu al hebben ingeschreven. Wat is je indruk van de studie?

Ik hoop zo dat ik in een leuke groep kom! Ik zit in P110!

Wie nog meer :slightly_smiling_face:?

Ik heb deze opleiding vorig jaar gedaan en heb nog wat boeken te koop. Laat het maar even weten als je interesse hebt!

Dag dames,

Ik verkoop alle boeken vaan het Propedeuse jaar, ik woon zelf in omgeving Arnhem en kan eventueel ook naar het station komen. Ik wil de boeken liever niet verzenden. Dus als jij uit de buurt komt en graag een mooie prijs voor je boeken wil stuur me dan een berichtje alle boeken zijn in uitstekende staat en hebben gezamenlijk zo’n 375 euro gekost.

Ik ga ook MIC doen =D

Ik ga ook MIC doen! ik zit in klas p119D

Ik ga communicatie doen :slightly_smiling_face:

Hoeveel eerste jaars zijn er dit jaar? 900?
Ik wilde dat ook gaan doen, tot dat ik hoorde hoeveel mensen dat gingen doen. Kleinere studies zijn zo veel fijner, en heb je zo veel meer persoonlijke aandacht.

^ Dat denk je misschien, ik dacht het zelf ook. Maar je krijgt echt veel persoonlijke aandacht. Je hebt een slb’er per klas en per groepje (van :sunglasses: nog een tutor die helpt bij elk gesprek. Daar heb je vergaderingen mee en dergelijke. Het is echt niet zo massaal als het lijkt!

Het zit wel in het zelfde gebouw als waar ik zit? :3
Of zit het niet meer in het SGG?

Ik ga het ook doen en heb morgen mijn eerste dag. Ben benieuwd…

Oh, mochten jullie het nog niet weten, er rijden geen metro’s vanaf centraal naar weesperplein enzo. Dus je moet dus bus/tram nemen.

@Bratpack het zit nog in het SGG ja! En er rijden pendelbussen (bus 59) vanaf cs en amstel! Om de 3 minuten zo ongeveer.

Dankzij jullie moet ik nu naar allerlei andere gebouwen afreizen x’)

Wij zelf ook hoor! Het KSH en TTH oid.