Media en Entertainment management

Haihai,

Ik ben ingeloot voor de opleiding Media en Entertainment management. Ik ga de opleiding volgen op de school Inholland in Haarlem.
Nu ben ik benieuwd of andere deze opleiding gaan doen en wat huidige studenten van deze opleiding vinden.

Ik heb die studie 1 jaar gedaan in Breda (engelstalig), was een super leuke opleiding. Maar deze opleiding verschilt ontzettend op elke onderwijsinstelling. In Breda richten ze zich heel erg op film/productie, bij Inholland meer op tv productie afgaande op een vriendin die deze studie in Den Haag doet bij Inholland.

Okee bedankt en fijn dat je het een leuke opleiding vond!

Ik heb deze opleiding vorig jaar een jaar gedaan, ook in Haarlem. Persoonlijk vond ik het allemaal erg slecht geregeld (zeker nu ik het kan vergelijken met de HvA, waar ik nu op zit). Ik zat in een samengestelde klas (eerst waren het twee klassen van 28 personen, maar omdat er zoveel mensen gestopt waren werden deze samengevoegd) en uiteindelijk zijn er van deze 56 mensen 8 mensen overgegaan naar het tweede jaar. Ik wil je niet demotiveren, het is wel echt een hele leuke opleiding met hele leuke mensen. Ik heb een topjaar gehad en de 8 mensen die wel over zijn gegaan vinden het ook nog steeds erg leuk. En wie weet is er in het afgelopen jaar ook al veel veranderd, daar kan ik niet over oordelen!

Oh wow! Ik heb inderdaad slechte verhalen gehoord over de opleiding, maar ik wil het toch graag proberen, want het is wel wat ik wil. Maar ik ben ook pas net 17 geworden dus als het niks is, kan ik altijd nog van opleiding veranderen. In ieder geval bedankt. Ik ben erg benieuwd.

Nog mensen die deze opleiding gaan doen?

Si, maar dan de internationale versie in Den Haag!