Media downloaden whatsapp

Ik kan ineens niet meer media downloaden op whatsapp. Als ik bv een foto krijg gestuurd en ik druk op downloaden, geeft hij een foutmelding. Dit geld ook voor Voicemessages, recordings en al die andete dingen. Kan iemand me helpen? Dit krijg ik in beeld btw
http://i44.tinypic.com/23rob5g.png

Misschien even kijken tussen je instellingen? even wegdrukken en opnieuw opstarten helpt bij mij ook vaak (geen idee of dat bij jou mobiel ook zo werkt).

ik had dit ook, heb whatsapp verwijderd en nu dus weer gedownload, alleeeeen… nu kan hij dus opeens niet meer verbinden met de server?? dus ik kan niks!

maar ligt dat dan niet gewoon aan whatsapp zelf?

Hier heb ik op dit moment ook last van en ik heb al gecheckt of ik genoeg geheugen heb. Als je naar de galerij gaat en je geheugen zit vol, kan de galerij niet geopend worden, in ieder geval bij mij. Misschien als je iets verwijderd dat het dan wel werkt? Ik weet niet of je Twitter hebt, maar als de plaatjes daar ook niet willen laden, zou het heel goed kunnen dat je geheugen vol is.

(late reactie) Het is al opgelost bij mij. Mijn telefoon was niet vol btw. Maar hij deed het ineens weer (:

misschien heb je een te zwakke internetverbinding momenteel?