medelijden???

ik heb het uitgemaakt met mijn vriendje omdat hij met een andere meisjes gezoend had. en nu negeert de hele klas hem en ook al zijn vrienden buiten de klas. we hebben deze week proefwerkweek en hij lijkt zich egt niet te kunnen concentreren. hij kijkt de heletijd naar mij en als in dat dan zie en naar hem kijk kijkt hij snel weg. in de pauze’s loopt hij maar wat rond door de gangen en ik heb echt het idee dat ik medelijden heb.

is dat normaal??

Tsja, denk terug aan wat hij gedaan heeft en ik denk dat je je dan niet mee zo voelt, had hij het maar niet moeten doen. Duidelijk dat niemand dat accepteert en zo hoort het ook. Zou ik echt geen medelijden mee hebben, eigen schuld dikke bult

dankje

Het is: medelijden. Geen dubbel e.

maar ja, je kan natuurlijk wel medelijden hebben maar het is zijn eigen schuld;)

je kan medelijden met hem hebben, maar jij bent hem echt niets verschuldigt. Dat zijn vrienden en klasgenoten zo tegen hem doen is hun keus en niet jou schuld. Hij heeft met een ander meisje gezoend en dan heb je alle reden om hem te negeren. Je hoeft nu niet uit medelijden weer met hem te praten of om te gaan, want hij heeft zelf de keuze gemaakt om een ander te zoenen. Hij had moeten bedenken dat hij jou daardoor zou kwijt raken.

misschien heeft hij wel hele erge spijt.

Ten eerste goed dat je het hebt uitgemaakt.
Ten tweede ben jij niet verantwoordelijk voor wat de rest van de klas doet, zij hebben bepaald dat ze hem negeren, jij hebt het hun niet opgedragen.
Geen medelijden met hem hebben hoor, had hij maar eerder moeten bedenken!

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Hopelijk denkt hij de volgende keer wel 10 keer na voordat hij met een ander meisje gaat zoenen terwijl hij een vriendin heeft. Niks geen medelijden mee hebben!

Jij hebt het uitgemaakt met een goede reden je hebt geen reden om medelijden te hebben. Misschien is dit een goed lesje voor hem dat hij niet zomaar vreemd moet gaan.