Mede bloggers gezocht Lifestyle

Hoi
smile-emoticon

Ik val maar gelijk met de deur in huis.

Ik heb een eigen website die ik te weinig gebruik. En daarom ben ik op zoek naar mede Bloggers liefs uit Groningen en omstreken. Die het leuk zouden vinden samen te werken aan een website. Je hoeft niet goed te kunnen schrijven als je het maar leuk vind. Ik heb diverse onderwerpen waar ik graag het een en ander over wil delen. En zou het leuk vinden om van mijn website een plek te maken waar iedereen van elkaar kan leren.

Wil jij graag meer schrijven maar vind je een eigen website nog teveel werk of doe je er graag iets bij. Samen je passie delen, nieuwe projecten verzinnen. Filmpjes/fotos maken, dingen bezoeken etc. Zelf stukjes schrijven over een bepaald onderwerp. Elkaar motiveren en stimuleren. Af en toe een vergadering en activiteiten bezoeken.

Spreekt dit je aan of wil je meer weten stuur me dan een pb of email: mailvoorevelien@gmail.com.
Oja het is geen verkoop praatje, ik vind het gewoon leuk om met mensen samen te werken dus het kost niets enkel je tijd.

Mijn website ziet er nu als volgt uit: www.postelientje.com

De website kunnen we naar onze wens aanpassen, namen vermelden etc. Ben benieuwd of mensen dit idee zien zitten. En of tips hebben hoe ik een geintresseerde kan vinden.

We hebben een groepsapp waarop we elkaar wat beter kunnen leren kennen en ideen kunnen doornemen. Dus wil jij graag schrijven over je lifestyle, activiteiten bezoeken en hier stukjes over schrijven of heb je iets anders leuks waarmee je met ons zou kunnen samen werken. Stuur dan een berichtje.

Groet Evelien van Doornen