Mede afvaller gezocht om mee te mailen.

Hoi meiden,
ik weet dat er een officieel topic is maar deze kan ik niet vinden als iemand hem kan vinden link eventjes aub.

Iedergeval ik ben 19 jaar oud en woon in brabant. Ik heb overgewicht en hier zou ik graag verandering in brengen. Ik vind het wel prettig om er met iemand over te praten en elkaar te motiveren en tips te geven. Lengte; 1.58 Gewicht: 72. Iemand met ongeveer het zelfde doel ? Note even.

Ik wil wel :slightly_smiling_face:

• ik zie nu dat we niet helemaal op een lijn zitten qua gewicht, misschien is dat niet zo handig!

Oh, ik heb ongeveer hetzelfde lengte + gewicht… ben wel jonger als jou :slightly_smiling_face:

upje

En waarom zitten we niet op één lijn dan? x

? snap je reactie niet want ik heb je een berichtje gestuurd of we e-mail zullen uitwisselen…?

Oh foutje sorry… de reactie onder mijn bericht ; We zitten niet op dezelfde lijn etc. dacht dat jij dat stuurde,maar dat stuurde een ander meisje naar jou :slightly_smiling_face:

upje

Ik wil wel heel graag, maar ik ben jonger dan jou, ik weeg minder dan jou, en ik ben een klein beetje langer. Ik wil alsnog wel afvallen. Dus note me maar als je toch wilt(: xx

Ik vind dit wel een goed idee. Werkt altijd heel goed voor mij om het samen met iemand te doen. Alleen verlies ik toch een beetje mijn motivatie. Ben wel wat langer en iets lichter, maar er moet wel iets af. Stuur me maar een note als je het leuk vind ^^.

ik zou ook wel willen, ik ben wel langer en zwaarder, maar in principe zouden we allebij hetzelfde moeten afvallen, ik ben 20.