me vriendd

Ik weet niet wat ik moet doen maar me vriend was hier een paar uurtjes leeukk enzoo… maar het liep beetje fout aff en hij voelt zich ook kut want hij wilde zich houden aan mijn woorden ( ik wil maagd blijven voor huwelijk ) en ik wee tniet hoe ik hem moet opvrolijken want wat er is gebeurd vind ik eigelijk niet erg maar hij well en hij voeelt zich heeel kut en dat weet ikk iemand tippss??

srry voor mijn slechte taalgebruikk maar zoo typ ik eenmaal…

Jezus wat typ jij ontzettend kut, ik snap er ook geen drol van. Wat is je punt?

ik snap er echt geen fuck van
wat is nou het probleem

Uhm ja, zeggen dat jij het niet erg vind?
En sorry maar als hij zich zo kut gaat voelen moest hij zich op dat moment toch een beetje inhouden, ook al is dat moeilijk :’)

mijn punt is dat hij zich kut voelt en dat ik me ook kut voel omdat hij zich kut voel maar wat moet ik doen waardoor i hem beetje op kan vrolijken ik ga niet zegge ik vond het niet erg want dan voel ik me een hoeer…

^ Dan moeten jullie eens leren lezen? Ja, ze typt niet bepaald leesbaar maar oké.

Als ik het goed begrijp, heeft je vriend wat bij je geprobeerd terwijl jij had gezegd dat je maagd wilt blijven tot het huwelijk en daarover voelt je vriend zich kut?

Ik zou gewoon met hem praten, dat je het niet erg vind. Jongens zijn nou eenmaal zo! Hij toont spijt dat is al heel wat. Praat er goed over.

Heb je het gedaan dan met hem??
Snap het niet helemaal uit je verhaal, misschien dat je een duidelijkere versie neer kan zetten?
Wat er is gebeurd, wat er aan de hand is enzo.

huh?

Typ voor de verandering normaal
dan gaan der ook waarschijnlijk meer mensen reageren

Hij moet dit gewoon respecteren.

Nou, wat er ook fout afliep… zeg gewoon dat je van hem houdt hoe dan ook en dat je er zelf niet mee zit. Zeg dat het kan gebeuren en dat je het hem niet kwalijk neemt. Eventueel vrolijk je hem op door binnenkort iets leuks in te plannen zoals naar de bioscoop gaan of dergelijken…

gelukkigg snapt een persoon mijn verhaal well thankss(l) teardropss

Als je iets van seks(voorspel of iets dergelijks) hebt gehad, ben je niet direct hoer hoor, dan zal half Nederland vol met hoeren zitten.
En je bent ook geen hoer als je geloof(Als je gelooft?) dat vindt bij seks voor het huwelijk.

En dit. :slightly_smiling_face:

thankzzz(L)