me vriend gaat vooraltijd naar turkije verhuizen!

heey heey!

ik heb een vriend en hij gaatvoor altijd naar turkije verhuizen!

ik wil een mooie cadeau geven… kunnen jullie me helpen wat ik kan kopen voor haar graag een cadeau waarvan ze denkt : 'o zij… ’ ofzo…

dankjewel!

een foto van jullie samen in een mooi lijstje ofzo, of een boekje waar je herinneringen van jullie samen in schrijft

Ja das een goede!

Dat gaan we al met vrienden doen…

We gaan zelfs een suprise party geven maar nu nog me eigen cadeau…
Wat zou het beste zijn…?

Ja die fotolijst lijkt me leuk :ok_woman:

? Is het een hermafrodiet ofzo? :'3

Maar die cadeau geven we met zn alle, snapje?

En iedereen geef dan ook een apart cadeau erbij … Ik weetniet wat ik moet geven

ik wou er niks van zeggen xD

dan maak je zelf een boekje met foto’s van jullie 2 of met vrienden, en dan schrijf je daar verhaaltjes bij… dingen die jullie gedaan hebben of dingen die jullie zeiden enzo (A) is erg persoonlijk en als hij/zij dan dat ziet zal hij/zij jou gelijk weer herinneren

^Dat is een leuk idee.

Ja met dat text en fotoboek ofzo gaan we al doen maar dan met ze alle.

En dan geeft ieder zijn eigen cadeau bijvoorbeeld me andere vriendin geeft een kussen met hun 2 foto erop ik wil ook zoiets maar dan iets anders…

je hebt toch ook herinneringen van jullie 2 samen? goh doe even moeilijk haha
anders kijk je even op hema.nl daar kun je ook allerlei dingen bestellen waar je een foto op laat zetten… een puzzel oid

Haha puzzel is ook een leuke idee maar dan raakt hij zeker al die puzzelstukjes kwijt! Wat dachten jullie een ketting met zn naam erop?

wel leuk maar niet erg persoonlijk ofzo… als je een cadeau wil dat hem echt aan jou doet denken tenminste… zo’n ketting zou van iedereen kunnen komen…
maar op hema.nl kun je nog veel meer dingen bestellen…

Ja… je hebt wel gelijk!
Ik zal even kijken dankjewel!

Iets persoonlijks ja, zoals een foto in een mooi lijstje.

Is het nou voor een vriend of vriendin? Je zou ook een video kunnen maken ter herinnering aan jouw en zijn/haar andere vrienden. Of een mooi gedicht schrijven met wat je voor die persoon voelt.

Maak een slaapshirt voor hem. Koop een gewoon grijs T-shirt bij de HEMA en bewerk het, schrijf er lieve tekstjes op, desnoods een foto van jullie, etc. :slightly_smiling_face:
Mét bijpassende boxer natuurlijk! :wink:

Kussensloop met een foto van julie samen :grinning:

Die is leuk ^^
jammer dat mijn vriend altijd alleen in pyjamabroek slaapt, en om daar nu op te gaan kliederen XD