me voet.

ikhad vorigeweek vrijdagavond mn enkel verstuikt, dus de maandag erna kreeg ik er verband omheen en werd het ingetaped. maar dat heb ik er gister afgehaald omdat het niet fijn zat, maar sindsdien heb ik als ik op mn tenen ga staan, of op mn hurke ga zitten, hele erge prikjes voor mn grote teen, alsof er met allemaal spelden ingeprikt word, en gewoon als ik loop of zit of sta ofzo, word het helemaal koud op die plek.
en ik wet dus niet wat ik er tegen moet doen, die verband zat namelijk best strak, misschien iets met mn bloed ofzo.

( sorry als er spelfouten inzitten, ik typ met handschoenen aan en dat gaat niet zo makkelijk xd)

xx

Ga even langs de dokter?
Heeft de dokter niet gezegd hoelang je het verband moest laten zitten.

Je moet het er een week omheen laten zitten.
Tape hoort strak te zitten en is ook vrij stijf, daardoor kunnen je tenen idd gaan prikken, de doorbloeding is dan slechter.
Als ik jou was, zou ik het opnieuw laten intapen, want op die manier ontlast je je enkel, nu zit je het alleen maar erger te maken.

als je er nog last van hebt moet je gewoon even langs de dokter gaan… waarschijnlijk taped hij het dan opnieuw in en dat moet je echt even laten zitten…

ze zei van, als het loslaat moet je het eraf halen, en als het dan nog pijn doet, moet je terug komen.
maar ze heb niks gezegt over een week ofzo.

Een week is standaard, geloof me, ik heb ruim twee jaar last gehad van mijn enkel en bij mij is echt alles uitgeprobeerd.

m’n voet/mijn voet …niet me voet.
Sorry ik kan het niet laten

ze zegt… als het dan nog pijn doet, moet je terug komen.

teruggaan dus

Oh wat verschrikkelijk getypt!

gewoon doen wat de dokter zegt.

ik wist dat ik zoiets zou krijgen :stuck_out_tongue:

nee maar ikga morgen wel gewoon terug dan, want lopen lukt nu ook niet zonder pijn

ik kon me ditmaal gewoon inhouden om het niet te zeggen!

maar ben stiekem wel blij dat jij het doet

Idem xD

ik weet dat ik waardeloos typ :pensive:

anyway, het is opnieuw ingetaped, maar mag dat nat worden? want ik wil graag douchen, en mn moeder zegt, misschien moet je er een zak omheen doen, dus dat deed ik net, maar daar werd ik claustrofobisch van.

dubbel.

werd je claustrofobisch van de zak om je voet?
anders moet je je gewoon even wassen

:grinning_face_with_smiling_eyes: