Me singing Truly , madly deeply

http://nl.youtube.com/watch?v=QTeExD_pecQ

Geef je mening hier of daar ;] Of sterren.

Vergeet niet ik ben nog maar 12.

Bedankt!

xxjes Patty.

Doe je best goed :relieved:

Je doet 't goed, maar je moet iets meer op je uitspraak letten [dit is alleen een tip en geen kritiek]:wink2:

wat heeft dat er mee te maken dat je 12 bent… er zijn heeel veel kinderen die heeeel goed kunnen zingen op een 12 jarige leeftijd…
Maar kvind het niet zo’n goed liedje… kzou eens een makkelijker liedje zingen

jaa je moet idd op je uitspraak letten :wink:! het lijkt net of je verkouwe bent :wink:
Maar het is well heel mooi! :slightly_smiling_face:

Wel goed, maar let op je ademhaling

het spijt me, maar ik vind het heel vervelend om naar te luisteren :stuck_out_tongue:
niet mooi. sorry.

Ja je uitspraak is echt zo slecht dat het niet leuk is om naar te luisteren… Ik zou als je serieus verder wil komen met zingen daar meer op gaan letten.

Nee, persoonlijk vind ik het niks.

eigenlijk geeft dit geen beeld van jou zangkunsten, je zingt mee. en dan hoor je 2 stemmen doorelkaar. en dan klinkt dan van jou automatisch mooier. doordat cascada zo goed zingt…

Ik vind het niet zo goed.

Vind het ook niet zo goed eig. Maar als je een betere uitspraak hebt is het miss ook beter.

je moet idd op je uitspraak letten en op je ademhaling. maar opzich engelse uitspraak ga je op school nog wel aan werken.
zit je op zangles ofzo?

Jep een musicalcursus.

En even reageren op eentje : Wat heeft het met 12 jaar te maken , dat heeft met je stemmogelijkheden te maken. Een kind van 16 heeft een hele andere stem als iemand van 12

Misschien moet je het dan nog eens proberen als je 16 bent…

Wel dapper!!

Sorry, ik vind het niet zo heel erg goed, soms vals en het lijkt alsof je een beetje ademtekort hebt. Nouja, je zingt iig soms heel snel, alsof je te laat bent. Dus ook een beetje rekening houden met het ritme. Maar ik denk dat als je veel oefentje wel verder kan komen, want op zich heb je best een mooie stem!

niet erg geweldig. ik zou sowieso een ander liedje kiezen want dit is niks :stuck_out_tongue:

Wat een K-lied, maar je stem is wel goed. Alleen die microfoon >.<

mmm ik vind het niet zo goed eerlijk gezegd, mr blijf oefenen dan geraak je er wel :wink: je zingt een beetje door je neus

nee, ik vind het niet zo goed, goed blijvne oefenen iig ,