me ma die denkt dat ik niet eet !

[i] Grr me ma denkt dat ik anorexia heb.
maar hoe overtuig ik dr dat ik het niet heb ?
Ik zet mijn vinger niet in mijn keel.
IK zit niet aan de laxeermiddelen ?
dan heb ik toch geen anorexia!
Maar mijn moeder denkt van wel :S
TJaah als ik geen trek meer heb ja dan gooi ik mijn eten weg of als ze niet kijke zet ik het in mijn servet.

Het is niet dat ik dik ben ofzo.
Ik ben 5 kilo te licht en op school zeggen de mensen dat ik meer moet eten.
Maar ik kan toch niet elke dag chips en chocolade eten ?

Dus gisteren bleef mijn moeder tijdens het eten kijken of ik mijn bord met aardappelen en bloemkool ( wat ik dus echt niet lust ) wel op at

hoe overtuig ik haar dat ik geen anorexia of boulimia heb !

xx (ll’) dankjullie xx;) :kissing: [/i]

Mischien moet je eens goed met haar prate?
En uitleggen dat je dud niet altijd superveel eet?
Succes xx

tip 1; zet dit topic in de goede cato.
tip 2; zeg nooit dat je dik bent (weet niet of je dat doet).
tip 3; blijf eten tot je echt vol zit.

Samen met je moeder boodschappen gaan doen zodat je dingen koopt die je wel lekker vindt ( als avond eten). Dan eet je dat op en dan is je ma niet zo bezorgd meer :3

dankjulliewel (l’)

Wel alles eten(tot je vol zit)? En ook als je het niet lust, ik bedoel zelfs als iets heel vies is, kan je het nog wel opeten?
En om aan te komen hoef je echt niet alleen maar ongezonde dingen te eten hoor, in tegendeel.

Let voortaan even op in welke categorie je je topic plaatst aub, en mocht je hem dan per ongeluk toch nog verkeerd plaatsen, stuur 1 van de moderators dan even een note, open niet zomaar nog een ander topic.
Ik verplaats hem nu naar de goede categorie → Food & Sport.

Wat ik apart vind is dat je stiekem je eten in een servet gaat stoppen om het weg te kunnen gooien?

Maar goed, geef bij wijze van spreken je moeder een lijstje met dingen die wel en niet lust (eigenlijk zou dat toch wel kunnen weten?). Maar goed dan kan ze er rekening mee houden ?

Je eten in een servetje doen? :S Wat is dat nou weer voor iets raars?

Ja dat dacht ik ook al, vind je het gek dat je moeder dan denkt dat je anorexia hebt?

Oh, jij bent dezelfde persoon als het topic ‘12 jaar en sex’.
Nu snappik het pas.

serieus? fake.

Yup ik zie het nu ook !

Fake? Hè wat een saai onderwerp dan. Als je wil faken, doe 't dan goed. :tipping_hand_man:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

kom op dit is tog niet fake ?

Eet gewoon veel dingen in het bij zijn van je moeder… ook tussendoortjes enzo!