Me haar zonder te knippen!

heey
ik vind me haar nogal saai nu en hoe ziet het er otch heel anders uit zonder te knippen of verfen ofso?

x

nou, ik heb dat probleem ook altijd. Ik wil het niet elke dag hetzelfde, en ik heb heel vaak een knot of een staart in me haar. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jou haar er uit ziet? Ik heb namelijk net uitgevonden dat zon vlechtje boven je gezicht naar je oor (snap je? beetje moeilijk uit te leggen) wel leuk staat. Je kan ook op youtube zoeken naar verschillende dingen die je met je haar kan doen, dat word stap voor stap uitgelegd volgens mij.
succes :wink:

weet ik veel, ik weet toch niet hoe jou haar er nu uit ziet :face_with_raised_eyebrow:

Koop eens wat leuke klipjes voor in je haar.
Kijk eens via youtube naar tutorials.
Doe eens krullers in, zodat je krullen hebt - of stijl het juist als je krullen hebt.

foto?

sorry heb geen foto maar het is krullend en ik heb een schuine pony bijna altijd los haar xd

Ga naar 'n kapper - die geven vaak ook advies.

net meer? :frowning_face:

: :thinking:

Idd :’)

MAAK een foto.

Je kan het stijlen ? Of kijk op YouTube.

ehm, half vast met een klemmetje

of met zo’n ding
http://www.steengoedkado.nl/media/products/704419.jpg

Bananenklem!

Bananenklem indd!

die bedoelde ik :blush:

ik wil ook een bananenklem maar telkens als ik er 1 koop gaat ie kapot, omdat mijn haar te dik is x’[
zó léúk not

^ Ze hebben ze van Zenner bij de Kruidvat ook speciaal voor dik haar! :grinning:

uhmm…
ik doe wel eens een leuk schuifje in mijn haaar. Je hebt leuken bij de claire’s.
of een losse vlecht naar de zijkant met losse plukjes.
of een losse staart naar de zijkant met losse plukjes.
maar ik weet niet wat jou leuk staaat ;p

heij…
je kan bij de clairs hele leuke exstensions kopen in allerlij kleurtjes en door eens een andere scheiding te maken kun je al veel veranderen.
of een vissegraat is erg leuk.
kijk op youtube bij verschillende filmpjes :wink: je leert er veel van :wave:
x