me ex terug?

Ik hou nog van me ex. Op vakantie hebben we lopen smsen. was helemaal weer zoals van ouds… maar hij heeft 1,5 week geleden een meisje leren kennen via hyves ofzo. Hij kende haar 7 dagen en toen gingen ze elkaar ontmoeten enso en nu hebben ze.

Hij wordt boos als ik over een andere jongen begin, en vorige week moest die nog huilen omdat er een jongen was die mij wel zag zitten. Hij zegt dat die het meisje leuk vind. Alleen zijn zus vertelde mij dat hij dit doet om mij te vergeten. Ik weet dat ik hem los moet laten maar we proberen elkaar al 5 maand los te laten. (we hadden trouwens 1,5 jaar)
&& ik mis hem en op vakantie stuurde hij dat hij mij miste. Het meisje woont trouwens aan de andere kant van het land ong. 2,5 uur hier vandaan. En hij ziet haar 1x in de 2 weken ofso.

Ik geloof niet dat die verliefd is en hij heeft het ook niet gezegd dat die het is. Alleen het heeft me aan het denken gezet dat ik hem echt terug wil & ik hem echt niet kan vergeten heb het zolang geprobeerd om hem te vergeten. Hij vertelde dat hij mij er leuker uit vond zien, hij nog van me hield en alles. terwijl die net een nieuwe vriendin heeft. Ik heb hem gezegd dat hij nooit een meisje mag gebruiken om een ander meisje te vergeten omdat ik het zelf ook heel erg zou vinden als dat mij zou gebeuren, en hij zegt ook niet dat die het doet, maar dit voelt niet goed. Ik geloof niet dat die echt voor haar gaat

het is me ex trouwens omdat we niet meer wisten wat we voelden enso, we wouden kijken hoe het zou gaan alleen. Dit heeft voor mij dus echt niet gewerkt. Het ging nu ineens wel weer goed tot anderhalve week geleden

Je kan wel zeggen een ex is een ex maar ik hou nog steeds van deze jongen heb ook met andere jongens afgesproken en hij ook wel met andere meisjes en dat werkte allebei niet. alleen heeft die nu een vriendin.
Veel mensen zeggen dat ik recht in z’n gezicht moet zeggen dat ik hem terug wil, moet ik dat doen?

Het zou misschien handig zijn als je erbij zou zetten waarom het in de eerste plaats je ex is geworden.

ja of juist niet?
het klinkt een beetje alsof hij jou wilt claimen.
hij is hier degene met een vriendin,maar hij wordt boos als jij met een ander gaat?
hij moet je loslaten.
en jij zou hem ook moeten loslaten,als hij het echt weer had gewild tussen jullie,had hij geen vriendin gekregen…

hij moest zelfs huilen. hij is echt iemand die niet snel huilt. Owja heb trouwens ook weer met hem gezoend voordat ik op vakantie ging…

had hij toen jullie zoenden ook al met dat meisje dan?

nee, voor dat ik op vakantie ging heb ik hem 1 hele week bijna elke dag gezien. paar dagen voordat hij naar haar toe ging smste hij dat hij nog van me hield en dat hij me miste. hij heeft sinds eergister of gister met haar, maar hij kent haar nog maar een paar dagen en heeft haar 1xgezien.

hmm dan speelt ie of een spelletje met jou, of een spelletje met dat meisje. of misschien wil hij jou wel jaloers maken? het is toch niet echt normaal dat je na 1x elkaar gezien te hebben meteen hebt…
kun je niet gewoon een goed gesprek met hem voeren?

ik heb net bijna 2,5 uur ofso met hem gepraat. Hij vertelde dat ze lang niet zoveel kletste als mij & ik er leuker uitzag. alle min punten heeft die bijna opgenoemd. Daarom geloof ik het ook niet dat die echt verliefd is, na 1x gezien en je kent elkaar daarvoor 7 dagen via msn en sms. maar moet ik zeggen dat ik hem terug wil?

ik zou het gewoon doen ja. de reden waarom het uit is gegaan bij jullie is ook een beetje vaag. er is toch niks verder gebeurd toen jullie nog hadden? (zoals vreemdgaan ofzo). je kan het altijd proberen, want op deze manier ga je je alleen maar kutter voelen. zeg het gewoon en dan zie je wel wat er gebeurd

eigenlijk is het ook heel vaag uitgegaan. We wisten het even niet want er zaten wat jongens te klieren met mij en vond hij heel vervelend en toen kregen we ruzie, daarna is het uitgegaan. Nee geen van ons is vreemdgegaan.

wat houd je dan tegen? als heel veel mensen al zeggen dat je het gewoon moet doen…

dat die zegt dat die niet verder wil…painfull

als die van jou houdt en jij weet dat en jij hebt met hem gezoend dan weet hij dat jij hem ook nog steeds leuk vind en hij had hij dus nooit met dat meisje moeten nemen. en hij heeft nog steeds met haar.
als hij dat aan jou uit kan leggen waarom hij dat allemaal logisch vind terwijl hij met jou wilt zou ik hem laten uitleggen.

maar voor nu, voordat of als hij geen uitleg heeft, zou ik toch echt niks meer met hem willen. maarja, eigen keus natuurlijk

op vakantie heeft die gezegd dat het misschien weer wat werd, en z’n gevoel was terug daarom kwam dit als een schok… zijn zus zegt dat die dit doet om mij te vergeten (ja ik heb heel goed contact met zijn zus$)

dat heeft ie ook letterlijk gezegd? dus jullie hebben het er wel al een beetje over gehad… kun je niet nog een keer heel goed duidelijk maken dat jij hem echt graag terug wil? en als hij dan nee zegt, weet je ook waar je aan toe bent. dat is misschien kut, maar dan zit je ook niet meer in onzekerheid.

ja echt heel duidelijk, ik heb iets van 100 smsjes ofso in 2 weken tijd van hem, waarvan een van mijn laatste dag in stond.

misschien word het wel weer wat, ik vind je echt heel lief en ik voel gewoon weer wat. xx
en daarvoor zei die van ik mis je, en ik hou gewoon nog van je. We hebben het er heel vaak over gehad in deze 5 maand. En ik heb serieus geprobeerd hem los te laten heb echt met een hele lieve jongen afgesproken hij was echt lief & vond me ook echt leuk, maar het werkte niet van mij kant.

Ja ik zou het gewoon zeggen, wat heb je te verliezen?
Als hij de dingen die hij zegt meent, heb je denk ik een goede kans.
Al is het tegenover zijn vriendin niet egt eerlijk enzo, maar ik denk indd net als jij dat hij haar ook niet egt leuk vind, dat kangewoon niet na elkaar 1x te hebben ontmoet en elkaar kennen van internet. Sorry maar daar geloof ik eerlijk gezegt niet in… En hij komt ook niet egt over alsof hij haar leuk vind anders zegt hij zulke dingen niet tegen jou…

wat een rotsituatie eigenlijk…
hij zegt eigenlijk 2 heel verschillende dingen. hij houdt wel van je, maar hij wil niet dat het weer wat wordt. als hij echt zeker weet dat hij het niet meer wil is het lullig van hem om jou nog zo aan het lijntje te houden. als hij echt om je geeft laat ie je dan gaan zodat jij je op andere jongens kan focussen zonder dat hij in je hoofd zit.
ik vind het best gemeen van hem dat hij jou zo aan het lijntje houdt…

ik heb het gezegd… d’r is wel een jongen waarvan hij het weet maar ik vind gewoon niet dat ik het kan maken want ik weet dat ik niet over me ex heen ben, en ik vind het zielig tegenover hem en als die me knuffel gaf of iets dacht ik aan me ex?
dit is echt raar, ik heb wel andere exen maar daar was het over en klaar mee maar deze kan ik dus echt niet vergeten.

haha maar hoe krijg ik hem uit me hoofd, hij reageert gewoon niet ik weet niet eens of ik wel antwoord krijg vast niet… zoals gewoonlijk