Me ex en me beste vriendin?

ik ben een paar weken geleden er achter gekomen dat me beste vriendin een relatie heeft met me ex waar ik meer dan een jaar mee heb gehad en ondanks niet leuke tijden ook veel leuke tijden mee heb gehad, ik ben best wel verslagen vooral omdat het me achter gehouden is ik moest er zelf achter komen. Hebben jullie misschien tips?

kus my

Praat met je vriendin, dat je het niet tof vind hoe het gegaan is…

zo kut, heb je nu ruzie met dr?

Zo… dat is wel heel erg laf van die ‘vriendin’

Ik zou eens even goed met haar gaan praten, want zeker dat soort dingen houden vriendinnen niet voor elkaar achter!

ja ik heb telkens ruzie met haar maaar het is kut omdat zij iemand is geweest voor my die me echt heel erg hebt geholpen met alles…

jeetje fijne beste vriendin heb jij! maar echt een shit situatie. beste is toch met haar te praten…zoals ChocolatLover zegt :wink: vriendinnen houden zulke dingen niet voor elkaar achter

Lekkere vriendin is dat, als ze achter jouw rug om een relatie met je ex heeft. Dat is wel héél erg slecht van haar!

ik heb al al een aantal keren met haar geprobeerd te praten maar ze doet alsof het niks is het enige wat ze dan zegt is ‘k hou gewoon heel veel van hem en als k bij hem ben voel k me blij en straal ik helemaal’
dat wil je ook echt horen ofso?:S

trouwens mensen bedankt voor jullie reacties

sorry maar als zei dit doet achter jou rug om en er dan ook nog eens zo luchtig over doet en er verder niet over wilt praten kun je dit niet langer je beste vriendin noemen… tis kut om tegen je gezegd te worden maar het is gewoon zo :frowning_face:
mijn beste vriendin (al 11 jaar) zal dit namelijk nooit bij me flikken.
wij hebben zelfs een afspraak dat stel dat we ooit op de zelfde jongen zouden vallen we er dan allebei niet voor gaan.

dus ik denk dat het wel tijd voor je word om even hierover na te denken
het klinkt heel cruw sorry maar het is niet anders…

heeel veel succes meis :slightly_smiling_face:

Echt een naaistreek!!! Dump haar!!! Stomme snol!

Jezus, wat een naaistreek. Ik zou haar dumpen.

Pff… wat een schijtwijf.
Ik zou haar dumpen.
Niet om het feit dat ze een relatie heeft met je ex (wat al kut is), maar omdat ze het niet verteld heeft en er zo luchtig over doet. Ze houdt er geen rekening mee hoe jij je hier bij voelt.

Inderdaad, ik zou haar ook dumpen. Als je zo iets doet ben je het niet waard om iemands beste vriendin te zijn, wat een naaistreek zeg.

Ze houdt helemaal geen rekening met jou… wat moet je met zo’n vriendin?

Wat een naaistreek. Ik dacht dat het een ‘meidenregel’ was dat je nooit met elkaars exen gaat.

dat dacht ik dus ook, maar ik probeer het haar uit te leggen en we hebben al een aantal keer samen gehuild/gepraat maar ze doet er niks aan want ze vind dat ze wel met hem kan hebben omdat hij niemand heeft en zij ook niet en ze houd teveel van hem ofso…

ieder geval k zal jullie reacties meenemen in de keuze die ik maak heel erg bedankt xx

hoelang heeft ze al met hem ?? een paar weken en dan houd ze al van uhm? wtf :S

bah, ik ken het. kusituatie.
ik zou haar duidelijk laten weten dat je het echt kut vind hoe het gegaan is.