Me crush deed onduidelijk en nou heb ik het verpest?

Hee hee. Ik kan niet slapen want ik lig alleen maar te piekeren …
Ik hoop dat julie mij kunnen helpen…
Het is een best lang verhaal, en best ingewikkeld maar ik zal me best doen.

Ik heb 2 maanden geleden een jongen leren kennen. Nouw we smste en we zagen elkaar iedere week tijdens uitgaan. Hele leuke gesprekken enzo gewoon leuk. Nou ik begon hem steeds leuker te vinden, en naja gewoon smsen enzo. Laatste tijd smste ie niet meer uit zichzelf, dus was ik er ook maar mee gestopt. Dat is denk sinds 4 weken? Maar goed. Als ik hem zag was het nog steeds hetzelfde… leuke gesprekken, flirten aandacht van elkaar vragen ect… Alleen heb ik dus nog nooit met hem gezoend. Ik durfte steeds niet te beginnen en hij denk ik ook niet. 3 weken geleden zag ik hem weer tijdens uitgaan en ik was een drankje aan het drinken. Maar ik nam een slok en ik vond het vies, en ik spuugde het toen perongeluk in zijn gezicht uit… Niet zo slim. Nou allemaal goed gemaakt, nooit meer over gesproken , zand erover en gewoon weer leuk. Zoals het was. Nou was het van woensdag tot en met vrijdag dus kermis, feestweek. En aangezien mijn beste vriendin haar vriendje vrienden is met hém, en gezamelijke vrienden hebben, waren we dus de hele tijd met hun. Nou hij deed weer aandacht vragen enzo maar verder ging ie niet… Hij had kansen genoeg gehad om me te zoenen. Nou ging ik dus woensdag avond met iemand anders, toen ik hem en zijn groepje kwijt was. Of die waren al naar huis, weet ik niet… Maar toen zag ik hem donderdag en was het weer heel leuk, veel praten en zo en weer de hele tijd samen staan. Maar toen ergens aan het eind ik hun weer kwijt was, en ik en een vriendin geen zin hadden om ze te zoeken, want hun waren ineens weg… En hij stond met andere mensen te praten daarvoor en toen dacht ik, daar ga ik niet bij staan… want hij stond op een gegeven moment ook met een ander meisje te praten, nummers wisselen ect. Dus belde ik me vriendin op of ze naar me toe kwam. Nou toen kwamen we dus die andere jongen tegen, noem hem ff G. En was ik weer met hem gegaan. Toen gingen we ergens anders heen lopen, een drankje halen en toen naar huis. Vrijdag zag ik mijn crush, noem hem ff S. Niet, nergens te vinden dus stuurde ik hem een smsje of hij in het dorp/ kermis was. Ik kreeg geen andwoord… en toen zagen we (ik & vriendin) Ze later , en toen we naar hun toegingen (naar s) Deed ie heel cool en keek me bijna niet aan… Rest van de avond heb k hem niet meer gezien.

Nou hoorde ik net van mn moeder dat me zus zei, dat S gezien heb dat ik met G ben gegaan. Want hij stond verderop met een vriend te praten. Dat heb ik helemaal niet in de gaten gehad… Dat bewijst dus ook waarom ie misschien me smsje niet heeft geandwoord, en zo cool deed. Maar dat terzijde,
Krijg ik om half 12 een berichtje op hyves met ‘zou je mij ook in mijn gezicht willen spugen?’ Van een account met een rare naam, wel een foto, (iemand die ik niet ken) Maar het account was voor niemand zichtbaar. Ik kon dus niet zien hoeveel vrienden hij had, wanneer het account was aangemaakt , ect. En hij en S waren geen vrienden van elkaar… En S is de enige die zoiets kan zeggen? Of zn vrienden… Dus ik andwoorde ‘in je gezicht spugen? wtf. Wie ben jij?’ En toen kreeg ik ‘ow verkeerde :$’ Toen stuurde ik, grappig. En toen kreeg ik weer van die persoon ‘waarom grappig? :grinning:’ En toen andwoorde ik met, dat ik er niet meer op in ging.

Dit is toch raar? Ik weet dat hij altijd uit gaat met zn vrienden, naar dezelfde discotheek waar ik ook altijd ga. Maar ik blijf vanavond thuis omdat ik gewoon brak ben na 3 dagen achterelkaar al te zijn uitgeweest, en mn geld is op. Dus zie ik hem vanavond niet.

Maar, hij is morgen jarig. En ik had bedacht, dat ik hem dan zou smsen met gefeliciteerd. Moet ik dat nog gewoon doen?

& Hij kan toch niet boos zijn omdat ik met iemand anders ging?
Als hij het rot vind waarom heeft hij me dan niet zelf eerder gezoend?
Hij heeft kansen genoeg gehad… En ik bedoel, ik heb toch niks met hem?
Dus ik ben toch nog vrij om te gaan en te staan waar ik wil?
Ik vind dit wel een beetje een lage streek.

Wat moet ik nou doen ? Ik voel me best kut hierover, ik wil S gewoon niet kwijt, maar aan de andere kant is die hyves streek wel heel laag, En is hij gewoon niet duidelijk geweest in alles. Want ik moet er echt even bijzeggen, dat ik meestal de meeste moeite voor hem deed… Naar hem toe, hem opzoeken, gesprek aanknopen, aandacht vragen… Hij deed het ook wel, soms. Maar ik meestal. & met de kermis had ik me voorgenomen om niet meer achter hem aan te lopen, zegmaar. Nou dat had ie denk ik door en toen ging hij ook aandacht vragen bij mij … maarja. Ik lig er echt uit… ik weet niet wat ik hiermee moet ?

Sorry van het te lange verhaal… maar het moest er echt even uit!

Liefs xx

Je moet dit niet tegen ons vertellen maar tegen hem, vraag hem gewoon waarom hij zo rot doet, zeg hem dat je hem leuk vindt maar dat je dacht dat hij geen interesse had omdat hij je maar niet zoende etc.

Inderdaad ga met hem praten, face to face niet bellen of zo. En je hoeft dan niet per sé te zeggen dat je hem leuk vind, je kunt bijvoorbeeld zeggen: we hadden het leuk samen maar opeens niet meer, wat is er?
en heb je nou met die G. gezoend? xxx

Ja, maar ik heb nog nooit met hem afgesproken zonder anderen erbij… Ik kan toch ook niet zeggen, kom we spreken even af? Als ik hem nou gewoon een smsje stuur… met gefeliciteerd blabla en een vraag erin zet, en als ik dan afwacht hoe me reactie is & of ik die uberhaupt krijg. Krijg ik die niet dan stuur ik hem maandag weer een smsje of er wat is… En dan kunnen we toch altijd die richting op van ‘oke laten we praten’? Of is dit niet slim? & Jhaa ben met G. gegaan xx

Ik denk dat hij gewoon teleurgesteld is dat je met G. was en dat hij je dus wel leuk vindt. Ik zou hem wel een gefeliciteerd smsje sturen, met een vraag erin zoals: wat heb je gekregen/wat ga je doen vandaag blablabla. En als 'ie niet reageert kun je wel zeggen wat is er? Zoals jij ook al zei. Dat is dan ook niet echt raar want jullie zijn wel vrienden, toch? En als hij normaal doet dan kun je het misschien maar beter laten? Dan was hij denk ik gewoon teleurgesteld of zo. succes xxx

Jaa inderdaad , dankjewel. Had hem gsmst met gefeliciteerd en of ie het nog ging vieren & nog uit was geweest vannacht.
Nog niks terug gehad en hij was net op msn dus ik zei ‘heb je me smsje nog niet gelezen of andwoorden we niet meer terug? :p’ & toen zei hij ‘jawel, maar nog geen tijd voor gehad’ en toen zei ik van, okaaay haha nouw dan merk ik het wel als je tijd hebt ervoor… ^^ Dus dat ie me dan even mag andwoorden :stuck_out_tongue: En toen kreeg ik ‘is goed haha, maar ben nu weer even weg’ en toen zei ik, fijne dag vandaag en toen ze ie dankje. Gewoon normaal… en dat ie haha zei maakt het ook weer wat beter …
Maar ik snap niet waarom ie dan gelijk rare berichtjes via hyves gaat sturen met een ander account. Dat is gewoon kinderachtig

Wie zegt dat hij dat is op die hyves account?

hoe spuug je perongeluk een drankje uit in iemands gezicht?

Ik snap helemaal niets van je verhaal. Maar dat zal wel aan mij liggen ;p

bel hem op op stuur een e-mail waarin je de dingen die je hier zegt in die e-mail zegt.

Misschien waren dat wel zijn vrienden, en was hij het er ook niet mee eens? Dat kun je nog wel aan hem vragen. Wanneer zie je hem weer, zit je bij 'm op school?

Ik snap er niet veel van, maar vertel gewoon eerlijk wat je denkt en wat je voelt. En als je hem nog een fijne verjaardag wil wensen, sms hem dan iets van ‘Ik hoop dat je verjaardag even leuk is als jij bent x’.

Inderdaad. En ik denk dat ik hem zaterdag weer zie, tijdens uitgaan xx

Jhaa ik had hem al een smsje gestuurd vannochtend… die zou ie beandwoorden als ie tijd had zei ie op msn? Dus naja daar moet ie zich maar aan houden ^^ Maar anders was het wel een goede geweest… xx

En al gesmst?

Waar woon je? Hier was ook feestweek van woensdag tot en met vrijdag! :3

Echt! Haha ik woon in Heemskerk, en jij dan?! Zou grappig wezen als je ook hier vandaan komt haha !

secretme: Hij heeft me nog niet gesmst. Had ik ook niet verwacht, hij doet er altijd lang over… dus ik wacht morgen af. xx