McFly - 28-01

Ik heb net kaartjes gehaald voor McFly, had eindelijk geld en gelukkig waren er nog kaartjes :grinning:

Ik ben altijd superfan van ze geweest maar dat is een beetje afgezwakt, maar ik wilde toch wel graag naar t concert. Sowieso, de melkweg, lekker klein enzo.

Ik luister nu hun nieuwste cd, totaaaal anders dan vroeger maar wel heel leuk :grinning:

Gaan er meer mensen de 28ste?

Ik ga niet. Maar ik ben wel bij het concert in de 013 geweest. Ik vond ze live goed en het was ook een leuk concert (:

ik wil wel gaan maar heb ze al een paar keer gezien dus niet echt sterk behoefte aan.

Ik ben grooooot fan, maar helaas is het concert midden in mijn tentamenweek dus kan ik niet gaan. Heb ze ook nog nooit live gezien :frowning_face:

Ik vind hun nieuwe album zoo leuk! :grinning: [andere liedjes trouwens ook!] … Maar ik ga niet, geen kaartjes, en zit met vervoer en tijd enzo, én niemand die mee wil, haha.

Maar het is op een vrijdag?

het was echt zoo leuk :grinning: echt een heeel goed concert :grinning: er was wel geen meet and greet voor de pioneers :frowning_face: zoals ze wel hadden gezecht, maarja.

JAAAAA! Het was echt geweldig! Ik heb een T-shirt gekocht, haha. :’)

Was er wel?
De pioneers mochten met zn allen in de zaal staan en met McFly praten?
Ik vind sowieso het hele pioneer voordeel gebeuren best wel.
Nouja, aso, eigenlijk.
Ik stond helemaal vooraan in de rij, was er iets voor 1 uur, en ik stond nog niet vooraan in de zaal. Alleen omdat ik geen 40 euro per jaar kan betalen maar wel gespaard heb voor het concertkaartje etc?

Oh, en ik had al een tshirt van vorige keer ^^

maar Tom had toch gezecht dat ze een echte meet and greet gingen doen? dat ze tijd zouden nemen voor fotos en individueel met de fans zouden praten.
En ik vind dat pioneer gedoe 2 kanten hebben.

Ik vind het kut voor de mensen die het niet kunnen betalen of niet mogen. Zij staan soms lang aan te schuiven en staan nog niet vanvoor.
Aan de andere kant vind ik dat de mensen die wel ¤40 betalen, er iets voor mogen terugkrijgen.

En ik heb ook een tshirt gekocht :grinning: