McDonalds voedsel van 4 jaar oud?

Heeee allemaal.
Ik was net wat filmpjes aan het kijken op Youtube, toen ik deze vond.

http://www.youtube.com/watch?v=4IGtDPG4UfI&feature=relmfu

RAAR, of niet?
Ik ga in ieder geval geen McDonalds eten, ik weet gelijk waar die heupen vandaan komen U_U
Wat vinden jullie?

Even kijken! :’)

wist ik al. boeiendd

Wie bewaard zn voedsel nou 4jaar. o_x
vind je het gek dat 't er zo uit ziet.

gadver :\

wat een bullshit. :’)

Oja dat ken ik, wil het zelf ook wel eens proberen eigenlijk met zo’n euroknaller hamburger…

Opzich moeten de mensen hier het filmpje eens kijken.
Het voedsel ziet er nog WEL lekker uit na 4 jaar.

haha

Verrast me helemaal niets.
Ik ben vegetariër, dus als ik McDonald’s eet, eet ik alleen friet.
Dat boeit me echt niet. :'D

Omg kei raar dat filmpje.
Maar ik vind mc donalds soms toch wel lekker XD (niet dat ik het vaak eet)
Maar… wtf… hoe kan het niet beschimmelen.

Ik vind dat als je bij alles moet gaan nadenken of nagaan waar het vandaan komt, dat je nog maar héél weinig zal eten…

dat dacht ik dus ook XD alleen het idee dat het al zo oud is maakt het walgelijk.

gadverdamme…
Dan blijft het dus gewoon echt eeuwig in je lichaam zitten, want… nouja weet ik veel, het is gewoon goor >.<

Op MSN ofzo stond er uitleg over.
Er is een rede voor waarom het er niet goor uitziet en er bijna tot geen schimmel op zit.

Ik eet sowieso niet bij de McDonalds (ook niet bij de KFC en de hele zooi :’))

Er was al een jaar geleden iets over, een mevrouw had een hamburger een jaar in een kast laten staan, maar die was niet gaan schimmelen. Die zooi zit gewoon helemaal vol met conserveringsmiddelen.

mc donalds is echt een rare eettent

Misschien moet je verder kijken dan alleen dat filmpje, ik heb laatst op 't nieuws gelezen dat ze het ook met een gewone hamburger hadden geprobeerd en die had precies hetzelfde, er kwamen op beide burgers wel een beetje schimmel, maar dat kon niet groeien omdat de hamburger uitdroogde en schimmel moet in een vochtige omgeving zijn om te kunnen groeien.

Wacht even, die grijze frietjes die ze laat zien heeft ze niet gefrituurd. Want gebakken frietjes blijven er gewoon uit zien als friet hoe lang je ze ook laat liggen.