MCdonald

Wat vinden jullie echt niet lekker bij de mac ?
Ik vind fish filet & mckroket niet bepaalt lekker :stuck_out_tongue:

&& wat vinden jullie lekkerder mcdonald/burger king/febo/kfc

Hier is al een topic over. En aangezien dat een algemeen topic is, is het niet stom om die te uppen/weer iets in te posten.

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-bestel-jij-bij-macdonalds-111514.msg6024871.html#msg6024871

Er is zelfs een half uur geleden nog in gepost ><

Oh, en jij hebt het over wat je niet lekker vindt. Dat kan opzich ook in het andere topic. en ook over of je Burger King of KFC beter vindt.

Dat gaat over wat je er besteld niet wat je niet lekker vind

Kan je geen poll toevoegen?

Jaaaa topics met een poll zijn leuk :grin:
maar dat kan niet later worden toegevoegd volgens mij

Alle hamburgers.
Behalve die met vis en kip erin.

ik vind alles vies, behalve de patat, mayonaise, milkshake aardbei, ijsjes, en een vega/groenteburger. ;d

de mcchickens vind ik echt walgelijk opeens xD

Ik hou sowieso niet van de McDonalds.

Ik vind van de Mac echt alleen de McKroket, McNuggets de frietjes en de aardbeien milkshake lekker. De rest allemaal niet. :’)

Ik ook niet. Alleen die salades zijn wel lekkah.

ik vind de ilet o fish vies, ik houd niet van vis, alleen van kibbeling ^^ oeeh dat wil ik halen :grin:

maar ehm, verder denk ik dat ik de mcChicken niet lust en de McKroket, maar die heb ik beide nog nooit op.
verer lust ikg eloof ik alles,

maar meestal bestel ik een happymeal :'D of hamburgermenu, en anders een bigmacmenu.

ik vind van die euroknaller het broodje altijd zo droog, van de hamburger.
maar ik neem hem wel altijd als ik er ben, omdat hij zo goedkoop is
ik kom er alleen nooit haha >.<

Alles met vis is vies, de McKroket is ook niks meer (vond ik wel lekker) en de McChicken is heilig behalve die gare stukje die er soms inzitten.

Verder, alles lekekr :’]

ik vind alles vies behalve de salades friet milkshakes en ijsjes!

Sinds ik de Burger King ontdekte ga ik nooit meer naar MacDonalds, gatverdamme.:v

McChicken vond ik niet zo.

Ik heb trek in de mac!

Longen!

Ik lust alles :B