McBusted

Dit topic gaat over de geweldige band ‘’ McBusted ‘’. Het is een Engelse band en ze maken o.a punk/pop muziek. Ook hebben ze in het voorprogramma gestaan van One Direction.
Ze stonden tijdens het Australische deel van de On The Road Again tour in het voorprogramma en deze zomer ook in het Europese deel van diezelfde tour. (En bij de Where We Are tour hebben ze in Europa in 2 shows in het voorprogramma gestaan)

Busted/McFly wie kent ze nou niet? Ik was zelf een groot fan van Busted (bekend van o.a Year3000, You said no) maar in 2005 gingen ze uitelkaar. McFly vond ik wel oké maar had er niet heel veel mee als ik eerlijk ben, maar leuk waren ze wel!!.

http://www.revistaclips.com/wp-content/uploads/2013/12/tumblr_mwgincN9S71sv89fpo1_500.jpg

Anyway McFly en Busted zijn weer samen gevoegd (oké Busted zonder Charlie), en nu heten ze dus McBusted. En ze zijn gewoon geweldig!!!

De bandleden bestaan uit:

• Matt Willis (Busted)
  • James Bourne (Busted)
  • Danny Jones (McFly)
  • Tom Fletcher (McFly)
  • Dougie Poynter (McFly)
  • Harry Judd (McFly)

Nummers/videoclips:

Get over it

Air Guitar

en nog veel meer.

MCBUUUUUSTED!!! :upside_down_face: :upside_down_face:

Hi! Ik meld me.

Zet er ook bij dat ze in het voorprogramma van 1d staan. Daar zullen de meeste (non-uk) mensen ze wel van kennen denk ik.

Wanneer staan ze in het voor programma dan?:slightly_smiling_face: (ben te lui om het op te zoeken haha)

Ze stonden tijdens het Australische deel van de On The Road Again tour in het voorprogramma en deze zomer ook in het Europese deel van diezelfde tour. (En bij de Where We Are tour hebben ze in Europa in 2 shows in het voorprogramma gestaan)

Oké thanks :grinning: zo heb de beginpost aangepast

https://metrouk2.files.wordpress.com/2014/10/tumblr_n6m5yayizc1qeq9lno4_500.gif

Wauw haha

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

OEEEH YESS MEER MENSEN DIE ZE KENNEN

Ik was op mijn 14e echt compleet obsessed met McFly.
Busted was al uit elkaar voor ik ze echt leerde kennen. Wel ontzettend groot fan van James Bourne. Vind hem echt een geweldige sing and songwriter.

Jeej nog een fan!^
Jaa James is een schatje. Had eigenlijk niet veel met hem toen hij nog in Busted zat, was altijd meer voor Matt en Charlie. Totdat Charlie zo nodig weg moest gaan, maar oké. James is nu gewoon de leukste :grinning_face_with_smiling_eyes: (en Matt ook)

Jaaaa ik houd zo van hun album, echt geweldig!
Ben al jaren fan van McFly en Busted vond ik ook altijd leuk…

jaa hun album is geweldig
How’s my hair is een favoriet, naast Air Guitar

Toen ik jonger was en James nog zijn blonde haar met de zwarte underdye had was ik zo smoorverliefd op hem haha. Hij is zo heerlijk dorky. Door hem ben ik ook gewoon verslaafd aan Back to the future. Één van mijn eerste gedachten toen ik in de DeLorean uit de film zat was ook gewoon ‘‘Dit moet ik eigenlijk James tweetten’’.

Haha heb je dat gedaan? :slightly_smiling_face: (oh was jij ook naar de dcc?)

Ja haha.
Voor 5 euro kon je op de foto met die DeLorean.

Ik moest serieus gewoon heel hard huilen zo blij was ik (’:

Haha nawh. Was wel erg vet he?
heeft James al gereageerd? :stuck_out_tongue:

Ik voelde me echt een klein kind in een snoepwinkel. Nerdgasm all over the place.

Haha nee ik had het niet getweet helaas.

Heb jij heel toevallig de mp3 bestanden van James zijn solo album? :grinning:
Ik had ze, maar ben ze kwijt geraakt toen ik mijn computer opruimde.

MICHAEL MICHAEL MICHAEL <3

Nee helaas niet :frowning_face: Heb jij wel Son of dork geluisterd? was ook niet zo’n succes geloof ik. Ik vind of nouja vond James erg underreated eigenlijk.

Ja ik stond te piepen toen ik Michael zag hahaha

Ik vond Son Of Dork ge-wel-dig.
Vond ze zelfs leuker dan Busted.

Ik bedenk me net. Ik heb een fotoalbum vol met foto’s van Dougie ghehe.

Hadden vriendinnen gemaakt voor mijn 14e verjaardag.
Goede tijden waren dat.
We zijn ook in 2009 twee avonden achter elkaar naar McFly gegaan.
En later in 2011 nog een keer.

Één van die vriendinnen is ook naar McBusted geweest. Zo jaloers.

Ah gaaf! Ik zou een keer naar een concert van Busted gaan. Ergens in 2004 ofzo, maar heb ze wel gezien op schiphol. Liep naast Matt, en ging half huilen toen hij naar mij knipoogde :grinning_face_with_smiling_eyes:

vind het nog altijd zonde dat Charlie besloot om de band te verlaten

Ik was pas fan van Busted toen ze al uit elkaar waren helaas :c

Ooit ga ik James ontmoeten. Levensdoel
Alleen dat heb ik wel bij meer celebs

Norman zou ik ook bespringen als ik hem zou zien. Zo heet :'D