mbo-opleiding journalistiek en fotografie?

ik heb gehoord dat er een mbo-opleiding journalistiek&fotografie bestaat. ik ben dus net flink aan het zoeken gegaan, en kan alleen iets in drachten vinden. en aangezien ik in eindhoven woon lijkt dit me geen goed idee.
ik wil heel graag journalistiek doen, maar dat is een hbo-opleiding. maar omdat niemand er vertrouwen in heeft dat ik mijn havodiploma ga halen (ik ben dit jaar blijven zitten en zit nu weer in 3havo) leek het mijn ouders en sommige leraren een goed idee als ik een mbo-opleiding in niveau 4 ging beginnen na nog een keer 3havo te hebben gedaan.

dus weet iemand iets? of iets wat er op lijkt? of misschien een website?

ik zit toevallig op die opleiding in drachten! erg leuke school leuke leeraren,leuke sfeer, leuke mensen en alles!

Je kunt ook mhbo Journalistiek en Media doen in Utrecht! Roc Asa, zoek maar op via hun site. Ik heb de opleiding voor even gedaan, jammer genoeg vond ik het niet zo omdat je niet echt bezig was met journalistiek en ik teveel economie had zoals bedrijfseconomie en marketing vakken die ik totaal niet leuk vond. Toen ben ik maar gestopt.

Ik ken iemand die die opleiding doet… Maar ik weet niet waar ze dat doet… Kan maar zo zijn dat ze dat in Drachten doet. Ik weet wel dat er veel klasgenoten van haar ver moeten reizen. En zij zelf ook…
Maar daar heb je weinig aan…