MBO BOL. 1 dag in de week vrij?

Hoi!

Ik heb even een vraagje.
Afgelopen 2 jaar deed ik een mbo niveau 2 bol opleiding. Ik was elke vrijdag vrij. en hoefde dus maar 4 dagen in de week naar school.
Nou ga ik een niveau 4 opleiding bol beginnen, en ik was eigenlijk benieuwd of ik weer een dag in de week vrij ben? Kan natuurlijk ook mijn rooster afwachten, maar ik ben een beetje nieuwsgierig!

Dus mijn vraag is eigenlijk, of hier ook mensen zijn die een mbo bol opleiding doen, en die ook 1 dag in de week vrij zijn, of wel 5 dagen in de week naar school moeten?

Ik doe MBO bol opleiding en heb 2 dagen school en 3 dagen stage. Mijn rooster veranderd ook elke week dus de ene keer ben ik vrij en andere keer gewoon twee hele dagen.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er voor vast een vrije dag in de week zit bij een voltijd (!) niveau 4 BOL opleiding, bij BBL wel. Dit is dus echt puur alleen als je geluk hebt met je rooster denk ik.

Of je een dag vrij bent ligt puur aan je school of aan je rooster, het is niet zo dat alle MBO 4 opleidingen standaard 1 dag in de week vrij hebben.

Precies. Ik heb dit nooit gehad, terwijl mijn vriend en mijn broer dit wel gedurende hun hele opleiding hadden.

Oke, dankjewel! Me rooster afwachten dan maar…