Maybelline babylips

Weet iemand al waar ze te krijgen zijn (ben al tig winkels afgegaan, nergens!) en anders misschien online?
En zijn ze nou eigenlijk echt zo goed als iedereen zegt, ben benieuwd want ik zie ze overal voorbij komen!

Vanaf september in ieder geval bij Kruidvat en Etos volgens mij :slightly_smiling_face:

Kan niet wachten!

Ik heb ze gekocht op vakantie en whut waarom doet iedereen alsof dat ding zo geweldig is? :’)

^omdat de meeste in nl geen idee hebben of ze goed zijn maar je hoort alleeeen maar positieve dingen.
ik wil wel de pink punch want ik vind de kleur mooi , dacht trouwens dat ze echt in aug zouden komen…

Ze zijn fijn! Online kun je ze halen bij www.onlinemakeup.nl en www.freshmintcosmetics.nl en in de winkel DA en Dirx geloof ik? Etos en kruidvat komen dacht ik pas later

Ik heb nummer 20 Grape vine.

Ja ok, heb je gelijk in. Ik snap dan eigenlijk niet waarom die beautybloggers hier zó enthousiast over zijn. Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik er 1 heb gekocht en zo speciaal vind ik 'm niet :$. (Maar ja kan ook aan mij liggen want ik ga heel vaak met mijn tong over mijn lippen ;p)

Voordeel is wel dat ze goedkoop zijn en misschien heeft het bij andere mensen wel een beter effect.

^ik vind het sowieso gewoon een beetje een ‘hebbeding’ haha, ik heb sowieso te veeeel lipgloss/lipstick/lipbalms, dus deze moet er nog bij hahaha

Dankje, dan bestel ik ze wel ff online!

Volgens mij kan je ze bij alle Dirx kopen

Dat beweerde de fanpagina van de Dirx ookal, maar volgens mij worden ze bij de locatie hier op de hoek helemaal gek van me. Kom om de zoveel dagen vragen of ze nou EINDELIJK binnen zijn :confused: Tegen hun was al weken geleden gezegd dat ze binnen zouden komen elk moment… Niet dus T.T Wilde die Cherry Me uitproberen D:

Lol, dat had ik dus ook al xD Al paar keer naar binnen gelopen (bij verschillende dirx zelfs) en steeds niks >.>

Ja, he! Zo stom. Ze zeiden weken terug tegen me dat ze waren gebeld dat ze maandag binnen zouden komen. Kom ik dinsdag langs… Niks… Ik denk dat ik wel wacht totdat ze bij de Etos of kruidvat zijn…

Die winkels zijn ook afhankelijk van de levering natuurlijk maar als er vervolgens niks komt is dat wel raar ja, je komt telkens voor niks… Ik heb maar gewoon online besteld, had ook al eens op ebay besteld die was niet aangekomen dus ik geloof het wel ff :stuck_out_tongue:

Zag net dat er ook nog allemaal andere varianten zijn van de baby lips in het buitnland :astonished: Iemand enig idee of deze ook nog naar NL komen?

Heb hem ondertussen binnen! Iemand ze al gespot in de winkel?

up!
zijn ze al in kruidvat/etos?

echt? ooehh nice!

weetje nog welke folder, want ik kan ze niet vinden haha