hey meiden
Ik ben nu al 10 maanden samen met mijn vriend en we zijn beide 16. Laatste tijd gaat het niet zo super. Hij word namelijk erg snel kwaad en ergert zich aan mijn verleden. Ik ben zijn eerste vriendin, maar hij niet mijn eerste vriend en hij geeft me het gevoel dat hij dit niet accepteert. Hij wordt kwaad om de domste dingen zoals bv: te laat komen op een afspraakje (5-15min)Ik begrijp dan wel dat hij kwaad wordt, maar dit kan weken duren…
Er zijn ook veel goede kanten aan onze relatie. Het is een goede jongen op het vlak van hoe je je als een heer moet gedragen, hij is echt wel lief en heeft een super gevoel voor humor(buiten het kwaad en koppig zijn). Ik ben sociaal en heb ook veel mannelijke vrienden en mijn vriend is een jaloers type. Hij vindt het niet leuk als je een jongen begroet met een knuffel bv. Hij zal er misschien niets op zeggen, maar je ziet dat hij zich er aan ergert en als we ruzie hebben dan haalt hij die dingen naar boven. Het naar buiten gaan is soms wat ingewikkeld, namelijk ik kom uit een gezin waarin een relatie hebben te strengste verboden is. Als we naar buiten gaan dan moet ik smoesjes verzinnen, wat op zich niet leuk is. Mijn vriend komt uit een meer losser gezin, waardoor hij kwaad wordt als ik niet buiten kan en dergelijke dingen. Hij steunt me daar niet altijd mee. We verschillen duidelijk van normen. Wij zijn beide nog heel jong en heb het al moeilijk met mijn ouders waardoor dit nog een extra gewicht is op mijn schouders. Ze zeggen dat je alles zou doen voor de liefde van je leven, maar is hij wel de liefde van mijn leven? En begrijp me niet verkeerd, want ik hou wel van hem, maar ik weet niet ofdat dat genoeg is, misschien moet ik mijn geluk boven hem zetten. Ik heb in deze 10 maanden niet echt een moment gehad dat het goed ging. Na een paar dagen hebben we weer een discussie, oftewel om mijn verleden of gwn iets doms. Ik weet me zelf geen raad meer, wat zou ik moeten doen?
#Y