maybe weird question maar, hoe is 't om ontmaagd te worden?

Hee! Misschien is 't een beetje een rare vraag… maarja. Hoe is 't nou precies om ontmaagd te worden? Doet 't pijn? Is 't lekker? etc…

xxx

ja dat is weldegelijk een rare vraag

Nou probeer het eens zou ik zeggen.

hah. nou. je gaat door een hel. tenminste ik. veel plezier ermee :grinning:

Dat is bij iedereen verschillend.

Het is KUT

gheheh droog

haha; dat vraag ik me ook af.

Bij mij was het echt hemels! Geen enkel pijntje want ik durfde eerst echt niet gewoon en opeens dacht ik, ja jeetje waar wacht ik eigenlijk op en het ging echt superrelaxed enalles.Don’t worry, je hebt echt de ervaringen van anderen niet ervoor nodig! Gewoon doen als jij denkt dat je er klaar voor bent… en wanneer weet je dat nou? Bij mij was het gewoon. ping!:stuck_out_tongue:

bij mij was het super chill, maar je moet het echt alleen doen als je er totally ready voor bent.
misschien een beetje vaag, maar je weet het van jezelf c:

dat vraag ik me ook af ja ;p
maar dat is bij bijna iedereen wel verschillend

dat ligt aan je situatie lijkt me.

Ik vond het niet bijzonder prettig, haha. I’d say try once!

Bij iedereen anders. Bij mij was het echt geweldig (: geen pijn, geen bloed. Echt super (:
En hij is nog steeds mijn vriendje :grinning:.

inderdaad een rare vraag.

Als je het met de juiste persoon doet dan voelt het goed ook al doet het soms pijn. Maar het is niet echt een vraag die iemand voor je kan beantwoorden, je moet het zelf ervaren.

ik vind dit helemaal niet zo’n rare vraag hoor. maar de eerste keer bij mij deed eerst pijn, en daarna was het lekker. (:

nou, best normale vraag eigenlijk!
bij mij deed de 1e keer echt enorme pijn, ging ook bloeden, en was achteraf helemaal blij dat k t had gedaan whaha. maar dat is bij iedereen verschillend. de 2 keren er naar heb ik nog wel beetje last van pijn gehad, maar nu heb ik 13 maanden een vriend, en nergens geen last meer van… :grinning: