Maximaal 5 euro, laatste kans alles moet weg!! Guess, Primark, zara en meer!

Hoi,

Ik heb mijn kast even goed opgeruimd en hoop jullie er een plezier mee te doen. Bijna alles is maar 1 keer gedragen.

• Alle prijzen zijn exclusief vezendkosten
  • Bieden mag!
  • Ik sta in het betrouwbare verkoperstopic
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT post
  • IK MAAK GEEN AANFOTO’s IVM DE VELE AFHAKERS.

Primark jurkje met schattige pofmouwen 1x gedragen maar het blijf helaas maar in me kast hangen. De maat is 40. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

Rood primark blousje maat 40. Heb helaas een soortgelijke! NU 4.50 + VERZENDKOSTEN VERKOCHT

Taupe tuniekje van de Superstar, 1x gedragen was vrij prijzig. Maat is 38 NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

Zo goed als nieuwe armband van Guess. Hoogstens 3x gedragen, gekocht op Schiphol. Mag weg voor 10 euro! wordt goed verpakt bij verzending. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

Leuk t-shirt met print, 1 keer gedragen is als nieuw. De maat is L maar kan beter met een maat M, NU 3.50 + VERZENDKOSTEN

Transparant blousje, ook deze is bijna niet gedragen. De maat is M. NU 4 EURO + VERZENDKOSTEN

schattig blousje van Amisu, maat M. mij helaas te klein geworden NU 4 EURO + VERZENDKOSTEN

Grijze tas van de Sacha, paar keer gebruikt een paar kleine beschadigingen op de hoekjes, zie foto 2. Past helaas niet door de brievenbus NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

Nieuw jurkje van de only in Gran Canaria. Nooit gedragen toch niet helemaal mijn ding. De maat is m. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

t-shirt van de Bershka, 2x gedragen toch niet helemaal mijn ding. De maat is L maar valt klein kan beter met een maat M. NU 3.50 + VERZENDKOSTEN

Mooie beige primark poncho, ook deze bijna niet gedragen niet helemaal mijn ding. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN VERKOCHT

Schattig strapless bloemen jurkje maat M/L NU 4 EURO + VERZENDKOSTEN

Leuke see trough top van de Primark. De voorkant is transparant. De maat is 38. Ook deze heb ik helaas maar 1 keer gedragen. NU 4.50 + VERZENDKOSTEN

Boyfriend short van de pull & bear maat 40. NU 4.50 + VERZENDKOSTEN

Grijze primark blazer uit londen maat 38. De binnen voering is roze leuk als je hem omslaat.
Bieden vanaf 10 euro, ziet eruit als nieuw. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

Jurkje van de h&m divided maat 38. NU 4 EURO + VERZENDKOSTEN

2 paar wedges van de h&m maat 40. De roze zijn 1x gedragen de witte nooit.
NU 2 PAAR VOOR 5 EURO + VERZENDKOSTEN

jurkje van the sting maat S. 1x gedragen toch niet helemaal mijn ding. Van kiss&therapy. Was nieuw 44.95. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

Mooi jurkje van de h&m maat 38. Zit een band van binnen in waardoor het jurkje beter blijft zitten. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

Jumpsuit van de Vero moda maat M. heeft een leuk ‘rondjes’ printje. NU 5 EURO + VERZENDKOSTEN

--------------------------------------------------------------------------------

UITZONDERINGEN!!

[s]Mooie Parka van de Amisu, Mij helaas te groot geworden baal enorm! De maat is 38 en de nieuwprijs was 69.95. Heel weinig gedragen. Ik verkoop deze daarom ook niet voor 5 euro. De jas moet worden verzonden met pakketpost of ophalen in almere / amsterdam. De bontkraag van foto 2 en 3 kan eraf. Vind zelf de jas het mooist zonder zoals op foto 1. NU 25 EURO + VERZENDKOSTEN

[/s] VERKOCHT!!

Mooie grijze Wedges van de Invito, 2x gedragen maar door mijn knie kan ik deze helaas niet meer dragen. Ze waren nieuw 90 euro dus graag normaal bieden! maat 40! NU 15 EURO + VERZENDKOSTEN

uuuuuuuuuuuup

omhoooooooooooooooooooog

Leuke dingen, vooral dat blousje !

succes :slightly_smiling_face: !

Dankje!

Je hebt geen maat bij je wedges staan haha (; succes met je nieuwe topic :slightly_smiling_face:

Welke maat zijn de wedges? :slightly_smiling_face:

dankjewel! Sorry stom de maat is 40! ga het er nu meteen bijzetten!

uuuuuuuuuuuupje

omhoooog!!!

Denk je dat het H&M divided jurkje ook mooi zit als je maat 36 hebt?

Succes met je nieuwe !

uuuuuuuuuup!

omhooooooggg

uuuuuuuuuuup!

upjee

omhoogg

uuuuuuuuuuuuup

omhoooog!!