Maxi dresses, maxi skirts, tops, en meer, max €7,- Voornamelijk maat 38/40

Ik ben net grondig door mijn kledingkast gegaan en ik heb toch wel erg veel wat ik nooit draag.
Alles is nieuw of amper gedragen (hooguit 2 a 3 keer).
Ik heb bij alles aanfoto’s. Ik heb zelf maat 38/40 en ben 1,76m lang dus dan zie je geljik hoe het valt.

*prijzen zijn vast
*prijzen ex, verzenden
*alles kan door de brievenbus behalve het zwarte jack (kan met DHL, is goedkoper dan Post NL)
*ik ruil niet

Bij interesse hou ik het max 1 dag apart. Als ik dan geen berichtje terug of betaling heb ontvangen gaat het weer de verkoop in.

Onder voorbehoud verkocht

Ik heb intresse in wat items, kan je me een note sturen?

Ik ben geïnteresseerd in 12 en 7. Kun je mij noten?

Hey,
Wil je me noten over nummer 8 en 13 ?

Ik heb jullie genote :slightly_smiling_face:

Heeyy,
ken je me een note sturen over 6 ?
:wink:

Ik heb je genote :slightly_smiling_face:

Up :slightly_smiling_face:

Heb in de beginpost nog even erbij gezet dat ik spullen maximaal een dag apart hou, dus graag binnen een dag reageren of je iets wle of niet wil (ivm slechte ervaring met eerdere verkooptopics waar ik gerust een paar dagen niks hoorde terwijl er meerdere interesse hadden :stuck_out_tongue:)

Alles is weer beschikbaar.
Graag alleen reageren als je serieus interesse hebt

Joee ik heb serieus interesse, maar ik kan nu echt even niks kopen (anders kan ik geen boodschappen meer doen dit weekend haha ). Ik sla dit topic even op en dan reageer ik maandag of dinsdag weer. Ik heb iig interesse in 6, 8 en 11, dan weet je dat vast :grinning:

Wauw leuke kleding, ik reageer ook van de week als ik meer geld heb :’)

Haha ja boodschappen gaan toch ff voor :stuck_out_tongue:

Up

Ik wil nummer twee en nummer 30 wel van je overnemen! Ga je akkoord met 10 euro voor beiden incl. verzending?

Ik heb je genote

Up

Oke mn salaris viel een beetje tegen en boodschappen vind ik nog steeds vrij belangrijk, dus ik koop (voor nu) nog even niets! Misschien later, als die spulletjes er nog zijn :grinning:

Flauw hoor dat je boodschappen voor gaan :wink: :stuck_out_tongue:

Ik wil 6, 7 en 8 wel! Hoeveel incl verzending?

Ik heb je genote