Maxi Dress

Sorry voor als er al zo’n onderwerp is, ik heb gezocht. Niets gevonden.

Wat vinden jullie nou van Maxi-Dresses. wanneer doe je ze aan? Naar school, of alleen naar het strand?

http://2.bp.blogspot.com/_7CXUlhl1YnY/SD1OsRIxfRI/AAAAAAAAAQQ/DfFmZQBh5rw/s400/vs1.jpg

Voorbeeldje

Ik ben helemaal verliefd op de strapless zebra dress van H&M (nu uitverkocht), dus zou willen weten wat jullie hier nou van vinden, in het algemeen.

Ik vind ze echt heel mooi! Maar ik zou ze zelf niet dragen…

Ik vind ze geweldig!
Ik heb die van de h&m zelf ook besteld
Ik zou hem zelf niet naar school aan doen, maar meer naar het strand op vakantie en gewoon warme dagen. Op school is het misschien een beetje onhandig met trappen lopen enzo…

ik vind ze vet mooi, maar ik zou ze echt niet op school dragen maar wel gewoon op vakantie (in de stad of op het strand enz.)

jaa xD dat zat ik dus ook al te denken, maar als je er mee op school gaat lopen gaat iedereen je aan zitten kijken van: huh? wat heeft die nou? maar naar het strand kan natuurlijk wel, alleen dan is het irritant met strapless dingen, want daar moet je bikini natuurlijk onder :frowning_face:

ik vind ze verschrikkelijk.
zou ze nog niet aan doen om in te slapen :]

Ik vind ze erg leuk,maar inet voor mijn leeftijd (17)
Meer voor mensen voor over de 20.

haha, o, ik ben 14 en ik vind ze mooi, er zijn ook versies voor mijn leeftijd denk ik.
En ik doe ze gewoon naar school aan als het mooier weer gaat worden.

Ik vind ze mooi om te dragen als ik zwanger ben.

af - schuw - we - lijk!

DIE HEB IK :grinning:

Maar over die jurken het zijn net grote handdoeken die je om je lichaam wikkelt. beetje te lang als je 't mij vraagt, maar ze zijn niet lelijk.

ik heb een hele leuke die ik straks gewoon naar school draag hoor!
als mensen in bootyshorts kunnen rondlopen kan ik in een maxidress rondlopen

oke ik heb er meerdere, maar deze is wel heel leuk XD

Ik zal wel dom zijn hoor, maar wat zijn dat?

nou ik vind het niet echt mooi

en totaal niet geschikt voor school

ik vind ze veel en veeels te lang, geef mij maar een jurkje net boven de knie :grinning:
Maar voor het strand zijn ze leuk voor wat ouder dan 20. Als je jong bent vind ik niet dat je dat echt moet dragen. Maar dat is mijn mening.

ik vind de 1e en 3e super mooi!
de 2e is lelijk.