Maxi Dress

Hallo allemaal,

Het is niet echt een hele grote miskoop, maar ik twijfel gewoon heel erg.

Ik heb dus vanmiddag zo’n soort maxi dress gekocht;

maar ik weet niet of het wel zo’n succes is.

Ik ben niet heel dun, heb een buikje en een behoorlijke kont zeg maar. Ik weet niet zo goed hoe ik hem moet combineren zodat ik er niet zwanger in lijk…

Iemand tips? Wat voor soort jasje of blousje ik hierop kan dragen en wat voor soort schoenen. Ik weet het namelijk echt even niet.

Iemand??

Je kan hem zonder jasje dragen natuurlijk, maar ook met een spijkerjasje en dan zou ik zo’n lichte, iets kortere doen. Een blazer staat vaak ook heel mooi.
Qua schoenen doe ik altijd slippertjes, sandaaltjes, of ballerina’s. Soms hakken maar dat kan wel over de top lijken dus daar moet je een beetje mee oppassen, tenzij je daar van houdt natuurlijk (:

Ik zal er een riem om heen doen (op dat randje) en inderdaad een spijkerjasje over staat super! Of een leren jasje wat goed zit!

Een cardigan zou er ook leuk op staan in het wit of een van de kleuren…
Met slippertjes of sandaaltjes…

een spijkerjasje zou dr op kunnen, persoonlijk vind ik de kleuren van de jurk niet zo mooi maar ik denk een slippertje in 1 van die kleurtjes dr onder

Een witte blazer of een spijkergilet en dan met sandaaltjes erbij :slightly_smiling_face:

Jeans gilet en bruine sandaaltjes? Of simpele teenslippers?

mooie sandaaltjes of simpele slippertjes
kort spijkerjackje?

Een mintblauw jasje wat in de jurk zit zal erg leuk zijn als het wat kouder is en ik zal er leuke slippers of sandaaltjes onder doen die niet te erg opvallen.

een lichtblauw of wat donkerblauw spijkerjasje en een mooie armand
of zo’n spijkergilet :slightly_smiling_face:

licht Spijkerjasje!!

ik zou er een bruin leren jasje boven doen, leuke bruine sandalen, hoge messy knot, grote zonnebril erbij, een peachy kleur lippenstifit erbij en misschien nog een aantal luke gouden ringen en/of armbanden.