maxi dress combineren voor galabal

Helloo,
Ik heb eindelijk een kleedje gevonden voor de komende 2 galabals waar ik naartoe ga. Het is een zwarte strapless maxi dress (moet nog wel ingekort worden want hij sleept over de grond).
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/306213_10150758323367978_610957977_9669870_1552118458_n.jpg
Hij is van de H&M en was maar 20 euro. De stof is heel licht en het is dus eigenlijk een zomerstofje. Nu vond ik dat wel tof want dan kan ik hem deze zomer ook nog dragen maar ik zou hem nu wat willen opkleden door sieraden. Ik heb al een zwarte blazer en ik ga waarschijnlijk mijn zwarte sandalen aandoen want met hakken kan ik niet goed overweg en je ziet het toch niet (met een lichte sleehak vanachter van 1 a 2 cm ofzo.), deze lijken er hard op.
http://blog.sarenza.nl/wp-content/uploads/2011/04/slippers-sandalen-guess.jpg
Ik wil heel graag een opvallende ketting erop aandoen, zo een collar-achtig iets, mooi rond. Maar kan ik dan oorbellen aandoen? Want dat is echt wel een must aangezien ik een hele korte coupe heb (jongens koppeke :stuck_out_tongue: ) en mijn gezicht dus wel wat vervrouwelijkt mag worden. (niet dat ik op een jongen lijk :grinning: ) Of zou zo’n peter-pan ketting erbij passen? En dan zou ik wel een clutch willen dragen erbij want dat maakt het wat chiquer maar dan kan ik niet dansen? Waar leg je zoiets neer? Als iemand nog tips heeft om deze jurk op te kleden…? :grinning:

Ik zou er geen sandaaltjes bij doen want dan word de jurk nog zomerser… Ga dan voor ballarina’s

pump?

ik zou hoge chique sleehakken aandoen! Makkelijk om op te lopen en toch vrouwelijk. Ik zou grote mooie oorbellen indoen. Een clutch is idd mooi maar onhandig! Veel clutches hebben tegenwoordig alsog een koordje binnenin zitten waardoor je het alsnog in een schoudertasje om kunt toveren :wink: succes!

Je ziet enkel mijn tenen? Ik heb zwarte hakken met open tenen en de hak zelf zie je dan toch niet? Ik kan echt niet dansen met hakken of pumps… doet echt zeer :confused: ik vond dit wel de perfecte camouflage, daarom dat ik het vanboven wat wou opkleden :anguished:?

Ik zou er persoonlijk geen Peter Pan collar bij dragen, dat vind ik niet heel mooi bij de jurk, aangezien het voor een gala is, zou het in princiepe wat chiquer mogen.
Gewoon een mooie, grote ketting, niet te lang.
De oorbellen zou ik matchen met de ketting. Als de ketting zilver is, zou ik ook zilveren oorbellen in doen.

Ik zou er wel hakken onder dragen, het ziet er vrouwelijker uit en je staat er ook gelijk mooier door, zodat de jurk ook gelijk weer wat chiquer oogt.
Een daarbij zou ik een zilveren ketting met matchende oorbellen doen. Oorbellen niet te lang :slightly_smiling_face:
Je zou eventueel nog een clutch in een andere kleur kunnen kopen dan zwart, gekleurt suede bijvoorbeeld.
Een zilveren armcuff zou ook erg mooi staan

Ik zou inderdaad een opvallende ketting dragen, zo’n statement necklace, ook omdat de jurk strapless is. En dan zou ik gewoon kleine knopjes oorbellen indoen, anders wordt het snel too much. Ik zou een clutch nemen met een koordje eraan, dan kun je hem vasthouden maar als je gaat dansen ook omhangen, anders moet je hem weer ergens neerleggen. En qua schoenen zou ik denk ik gewoon flatjes doen, ik vind sandaaltjes niet zo gala-achtig. En aangezien je jurk toch lang is, zie je je schoenen waarschijnlijk niet eens, of maar voor een klein stukje.

Bedankt! Ja de schoenen ben ik al zeker over, zwarte ballerinas heb ik niet dus het zullen mijn zwarte sandaaltjes worden! Anders sta ik heel de avond onwennig te staan en moet ik extra platte meenemen. Dan ga ik gewoon mijn zilveren “blingbling” knopjes in mijn oren doen en opzoek gaan naar een opvallende ketting zoals BlowMeAway voorstelde! Een clutch met koordjes had ik nog niet gezien, zou handig zijn als je er ze dan kan afhalen enzo! :grinning: bedankt voor de tips!