Maxfactor's nieuwe foundation

Haai meiden!

Ik heb een vraagje over maxfactor’s nieuwe foundation.
Is deze goeddekkend? Ik heb namelijk enorme rode plekken op mijn gezicht, die ik graag weg wil hebben.
Alvast bedankt!

Xoxo

Iemand?

Volgens mij is hier al een topic over?

Geen idee

Max factor is wel goed (en duur)

bedoel je die second skin ?

ik heb hem gekocht en ik vind hem wel goed! als je hem op je hand doet lijkt hij heel donker maar hij gaat samen met je huid dus dan krijg je egale kleur :grinning:

dank je, maar is de dekking goed? Want daar gaat het mij om…

weetikniet, maar ik wil het wel graag weten.
dus upje voor jou!

Up… Ik wil het graag weten, ik heb namelijk een leuke bon, waardoor ik hem maar voor de helft hoef te betalen.

Xoxo

ik wil hem zelf ook graag gaan proberen…hoe kom je aan die bon? :stuck_out_tongue: ik heb hier wel wat youtube reviews gevonden misschien kun je die eens kijken:
maxfactor second skin foundation by make-up artist
engelse review

ik heb hem.
maar ik vind hem dus echt niet fijn, bij mij slaat die oranje uit en met vlekken terwijl ik de lichtste kleur heb genomen. dus voor mij werkt die niet.
maar opzich is dat voor iedereen anders natuurlijk

Kee, dank je. Die bon heb ik ergens in het huis gevonden… Ik weet niet van waar.
Enne, die filmpjes zijn niet helemaal helder… Ik vraag het wel bij de drogist, ik ben daar toch vaste klant.

Toch bedankt!

Xoxo

ik heb precies hetzelfde als fientjj

Ik heb het zelfde als fientjjj, ik schrok me kapot toen ik hem ophad. Mijn hoofd was helemaal oranje… ik heb de lichtste kleur hij is eigelijks iets te donker. Maar nu is hij wel wat bijgetrokken, en is hij wel fijn opzich.

Ik heb hem getest op mijn hand en ik vond het zelfs op mijn hand al een vreselijk masker effect geven, dus ik heb hem bij voorbaat niet gekocht. De lichte kleur sloot ook absoluut niet aan bij mijn huid en ik kreeg geen ‘second skin’ gevoel. Het werd zelfs een beetje trekkerig, vreselijk.

Maarre, hier bestaat al een topic over.
:locked3:

je kunt hem beter niet halen.
ik heb hem ook geprobeerd op mijn pols (dat is dezelfde kleur als je gezicht)
en hij zag er bij 001 al heel oranje uit.

ik bekijk altijd die makeup filmpjes van Michellephan
ze heeft er ook 1 van on the go reviews. daar bekijkt ze foundations in
winkels en geeft ze advies enzo.
heel handig voor als je bijv niet wil vragen aan de medewerker in de winkel.