Max factor Masterpiece mascara

Hi girls :slightly_smiling_face:

M’n mascara begint een eind op te raken. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe mascara. Ik kwam de Max factor Masterpiece mascara tegen, Die leek me wel goed. Alleen het probleem is nu, er zijn 2 soorten (De gewone Masterpiece en de Masterpiece Max). En nu heb ik dus geen idee welke ik nemen moet. Welke zouden jullie nemen? En heeft iemand mss 1 van de 2? En is die dan goed? Alvast bedankt :slightly_smiling_face:
Xx

http://www.maxfactor.co.uk/eyes/images/cf21-img.jpg
De gewone masterpiece

http://www.maxfactor.co.uk/gbu/eyes/images/volmax-img.jpg
masterpiece max

Wat toevallig, ik zit met precies dezelfde vraag! :stuck_out_tongue:

Ik heb de eerste, hij is erg fijn! De tweede heb ik nog nooit uitgeporbeert, en ik moet binnekort ook weer een nieuwe kopen, dus ik vraag me het ook af, welke is beter? :wink:

Ik heb geen van beide. Maar kan je niet gewoon naar de winkel gaan en ff testen? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Je hebt toch altijd wel testers liggen in een winkel? En ik weet niet of het je veel uitmaakt, maar als ze je allebei goed lijken, let dan op de prijs :wink:

En ik zit ook met die vraag:P

ik heb de eerste… hij is goed

Bij de tweede krijg je nog langere wimpers.
Dat krijg je bij de eerste ook wel, maar ik zou de tweede nemen. K weet niet of het heel erg verschilt qua prijs ?

de tweede is veel mooier;)

die eerste is echt goed!(L) 2e schijnt ook goed te zijn maar daar heb ik geen ervaring mee :slightly_smiling_face:

Ik heb de 2e & hij is wel goed :slightly_smiling_face: wimpers worden inderdaad langer… het is wel een aanrader :stuck_out_tongue:

ik wou die 2e kopen maar kon uhm. alleen maar vinden in het bruin en niet in het zwart. is tie er ook in het zwart?

Hij is er ook in het zwart:) want die heb ik namelijk:)!
Ik vind m echt heel fijn. Hij maakt m’n wimpers echt voller en langer.

hey meiden!
Ben ik weer (A) Mama heeft allebei de mascaras gekocht (ze waren in de aanbieding) heb ze allebei even voor jullie uitgetest. Ik vind dat ze niet heel veel verschillen, misschien maakt de zwarte je wimpers íets langer.

Ik vind het wel een aanrader!

okee, leuk:P

dan denk ik dat ik binnenkort die zwarte ga kopen, de mijne is ook op

ik heb ook die zwarte, masterpiece max! die is echt suuuuuper!

ik heb 'm ook, maar zo geweldig vind ik hem eigenlijk nou ook weer niet =p

forum van 2 jaar geleden ;p