Max Factor foundation, werkt goed of niet?

Hee ! Ik heb altijd last van het ‘nooit de goede kleur kunnen vinden’.
Ik heb een erg lichte, maar ook slechte huid.
Nu gebruik ik foundation van Clinique omdat ik van Hema foundation( die ik helemaal ik het begin gebruikte) alleen maar meer puistjes door kreeg.

Nu wil ik dus vragen:

wie heeft er ervaring met de Max Factor foundation? of heb je misschien een andere goede foundation die ook in lichte kleuren te verkrijgen zijn

alvast bedankt!

max factor is wel een goede foundation merk.
( oke hier heb je misschien niet veel aan! )

ik heb een max factor foundation.
niet superdekkend maar kan ermee door.

Ik heb geen ervaring met Max Fator, maar ik heb ook een erg slechte en lichte huid en ik gebruik vaak de lichtste kleur van superstay 24hr foundation van Maybelline, of de Photofinish foundation van Catrice. Beide in de lichtste kleur, en ze dekken erg goed.

Ik gebruik bijna nooit foundation. Als wel dan heb ik een poeder foundation van de Sephora
Up up

ohja die van Maybeline wou ik misschien ook gaan halen! maar werkt die dus wel goed? en krijg je er niet meer puistjes van ofzo of andere nadelen?

ik heb maybelline 24hr ook, hij is kwalitatief goed, en dekt goed.
is helaas voor mij nog te donker…

ik gebruik van clinique een poeder en van Rimmel een concealer voor vlekjes enzo. zit bij mij altijd heel mooi.

Geen ervaring mee. Zelf heb ik foundation van L’Oreal Paris en die vind ik wel goed.

Ik heb er wel een goeie ervaring mee, het dekt wel goed vind ik. Vriendinnen zeiden ook dat ik een mooi egaal huid had zo.

Ik heb 2 weken geleden Max Factor Second Skin Foundation gekocht. Het was een aanrader van een vriendin van me, ze vond hem erg goed. Zelf vind ik hem een beetje tegenvallen, hij laat mn huid erg gimmen dus daarna doe ik er altijd nog losse poeder overheen.
Ik zou hem niet opnieuw kopen als 'ie op is. Maar zoals ik al zei, die vriendin vond hem heel goed dus ligt aan je huid denk ik… Ik heb best wel een ‘vette’ huid.

Geen ervaring met Max Factor.

Ik krijg er niet meer of minder puistjes van, en hij maakt je huid mooi mat zonder dat het erg ‘onnatuurlijk’ oogt. Bij mij in ieder geval :slightly_smiling_face: