Matte topcoat?

Hey, ik. Vroeg me af matte nagels nog steeds kunnen… Want vorig jaar was het helemaal hot/in (maar toen vond ik het niet echt leuk ofzo, maar nu zag ik laatst een plaatje die de matte topcoat van essence teste en die kleur die de nagellak toen kreeg was het super mooi dus ik dacht misschien zal ik het nu wel kopen of is het echt iets van vorig jaar…? En loop ik dus echt achter :s
En welke Matte topcoat is dan het beste; essence of catrice?
Xxxx
Ps geen gemene opmerkingen aub!

hahahha (:
Je moet gewoon nagellak opdoen die jij leuk vind, boeien dat het iets van vorig jaar is. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niemand gaat kijken of jou nagellak wel in is.

Ik vind glimmende nagels JUIST mooier xD
Maar idd, boeiend of het in is of niet

Volgens mij heeft Catrice geen matte topcoat, want ben er al lang naar opzoek maar kan hem niet vinden :frowning_face:

Ik denk niet dat je straks het pispaaltje van de klas wordt omdat je een matte topcoat opdoet. ;p

Ik doe het ook zovaak hoor :'D
Ik gebruik die van de Etos.

K gebruik die van de hema

Doe lekker wat je wil, wat boeit het nou dat het ‘in’ is (:

Ik heb trouwens ook die van de Hema :grinning:

Wat de rest zegt. Wat maakt het uit of matte topcoat ‘in’ is of niet. Jij draagt toch lekker wat je zelf wilt, als jij matte topcoat mooi vind, lekker opdoen!

Haha da maakt echt niet uit hoor. Gewoon opdoen als jij er zin in hebt (: ik heb die van Hema.

Ik heb net die van de Etos gekocht en ik kan niet wachten om 'm te gebruiken, ik heb namelijk nog steeds geen fatsoenlijke matte nagellak gevonden en ik vind dat ontzettend mooi.

Ik heb er ook 1 gekocht van Gosh. Ben er heel blij mee!

Echt leuk! En een tip, die van de HEMA is veel goedkoper dan bijvoorbeeld GOSH, en hij werkt supergoed!

Gewoon doen! Ik heb er een van hema, goedkoop en hij werkt goed (:

ik heb die van essence, werkt goed :slightly_smiling_face:

Jep, ik vind het nogsteeds echt supertof als ik iemand met matte nagels zie lopen!

Ik vind die van de Hema heel goed werken, die is 2.50 dus dat valt hartstikke mee! met die van catrice/essence heb ik geen ervaring.

omg, dat is zóoo 2010. :cowboy_hat_face:

nee, grapje. ik vind het echt supermooi!